als jij ervan uitgaat dat hij niet de mol is, dan zal hij wel op zichzelf gestemd hebben, of hij is zelf zo slim geweest om op iemand te stemmen waarvan hij twijfelde of dat de mol wel of niet was.
Als hij de mol wel is dan heeft hij gewoon alles op anderen ingevuld in plaats van op hemzelf...
En over die laatste opmerking van hem: dat hij nu niet meer zo'n scherm krijgt. Daar kan hij mee bedoelen dat hij:
1. de mol is en dus echt geen rood scherm krijgt.
2. de mol niet is maar dat hij twijfelde tussen twee personen, en doordat hij bij deze test volledig op één persoon gegaan is (die het dus niet is omdat hij een rood scherm kreeg) zeker weet dat de andere persoon die hij in gedachte heeft wel de mol is...
Thes, ik ben het met je 2e keuze eens. Ik denk dat hij niet de mol is, maar het spelletje gewoon goed speelt. Door zijn acties kan hij rustig rondkijken wie nu echt de mol is en wat ik ook denk is wat iemand anders in een eerdere 'post' schreef. Wij zien natuurlijk veel minder dan degene die in Mexico aanwezig zijn. Blijkbaar molt hij niet genoeg om zichzelf verdacht te maken.
Ik blijf nog even bij Dennis voorlopig, we hebben nog een aantal afleveringen om nog te wisselen. Al vond ik die 'M' in het hekwerk van het hotel wel heel opvallend. Regina stond daar overigens precies boven relaxed te wachten totdat iedereen PJ hadden gesproken...
Ik bedenk me net dat Regina waarschijnlijk niet de mol is. De reden waarom:
De vrijstelling. Als Regina de vrijstelling heeft gekocht, terwijl ze als 2e aan de beurt was, is dat als Mol vrij riskant. Ik denk dat de Mol de vraag zou hebben gekregen om een vrijstelling te kopen wanneer geen van de anderen een vrijstelling had gekocht, die zal dus als laatste aan de beurt zijn, maar omdat Regina de vrijstelling kocht, hoeft de mol niet als laatste en blijven dus de heren over. Dus Dunya en Regina kunnen we nu afschrijven als Mol.
Indien er namelijk geen vrijstelling was gekocht, dan was er ook geen volgende opdracht geweest....