Aan de ene kant is dat gaaf, aan de andere kant is dat sneaky gedoe er bij mij een beetje ingeslopen als component van het mol zijn. Maar als ik er langer over nadenk: je moet wel veel lef hebben om openlijk te mollen, voor het zelfde geldt gaat iedereen WEL op jou zitten, tenzij je het echt goed speelt.
Op zich is het cool, maar als Joris dit doet als niet mol zijnde, dan denk ik (geld niet alleen voor hem):
Weet je, als iedereen maar molt, wie is dan de echte mol? Waar is de lol voor de mol dan gebleven?
Maar ja, aan de andere kant: er is niemand die in deze serie zo duidelijk molt als Joris, met echt grote bedragen die door hem verloren gaan. Maar hij brengt het op zo'n manier dat iedereen denkt: ja hoor, dat is Joris weer die zich verdacht wil maken.
En dan is het wel ultiem als niemand je verdenkt en je alles maar toevertrouwen.
En wat dan heel grappig zou zijn, is dat veel mensen (inclusief kandidaten) zich irriteren aan Joris zijn gedrag. En dat was met Milouska ook al zo.
(sorry dit is meer iets voor het joris topic geworden maar is antwoord op discussie die hier gaande is).