Ik vond het weleens weer tijd voor een dergelijk topic.
De titel zegt genoeg. Welke 3 kandidaten zullen terecht komen in de finale volgens jou? En waarom denk je dat?
Dit topic is dus een soort aanvulling op het: "WIDM Pool 2008" topic, waar je doorgaans alleen berichten vind qua notering op de ranglijst.
Ik zou deze 3 graag in de finale zien staan:
1. Dennis
2. Joris
3. Dunya
Dennis omdat ie nog steeds mijn #1 mol is, Joris omdat ie mijn reserve mol toch wel is. Bovendien vertrouw ik zijn uitspraak: "En dat is de laatste keer dat ik die zal zien" bij het zien van het rode scherm niet. Dat zou dus net zo goed niks te betekenen hebben, anders dan dat ie blij is dat ie door is en dat het plannetje: Joris moet rood scherm krijgen, gelukt is. Maar ik zoek er wat achter
En Dunya, omdat ik haar een leukere kandidate vind dan Regina. En om het geen "men only" finale te maken natuurlijk
Maar nu heb ik eens de intro/leader er op nagekeken (heb ik ook al gepost in het topic dat er over gaat, maar doet het hier nogmaals)
Nicolette is als eennalaatste in de intro maar is de eerste afvaller
Annette is als laatste in de intro en is de tweede afvaller
Georgina is de 6de in de intro en is de derde afvaller
Coen is de 7de in de intro en de vierde afvaller
aflevering 5 is er geen afvaller
Maar als ze het zo doen?
9de (aflevering 1) >> 10de (aflevering 2)
6de (aflevering 3) >> 7de (aflevering 4)
Tot hier volgen ze dit patroon namelijkDaartussen zit 8 (finalist). Immers, ze tellen er 1 op (9+1=10) en vervolgens gooien ze er 4 af (10-4=6) om er weer 1 op te tellen. (6+1=7) Hou je dus de 8ste kandidaat die voorkomt ongemoeid. En dat is Edo.
4de (aflevering 6) >> 5de (aflevering 7)
1ste (aflevering 8 ) >> 2de (aflevering 9=finale)
Daartussen zit 3. (finalist)Immers, ze tellen er 1 op (4+1=5) en vervolgens gooien ze er 4 af (5-4=1) om er weer 1 op te tellen. (1+1=2) Hou je dus de 3de kandidaat die voorkomt ongemoeid. En dat is Regina.
Maar aangezien de 9de aflevering de finale is, blijft de 2de die voorkomt in de intro, ook in het spel. En dat is Dunya.
M.a.w.
Nicolette (aflevering 1) >> Annette (aflevering 2)
Georgina (aflevering 3) >> Coen (aflevering 4)
Edo blijft over als 8ste in de intro (finalist?)
Joris (aflevering 6?) >> Dennis (aflevering 7?)
Patrick (aflevering 8?) >> Dunya. (finalist?)
Regina blijft over als 3de in de intro (finalist?
Ik ga eens kijken bij de aankomende aflevering of dit patroon voortgezet wordt of niet. Of Joris dus daadwerkelijk in aflevering 6 eruit gaat. Zo ja, dan zou dit bovenstaande schema met het patroon dus best weleens de 3 finalisten aanwijzen. En dan koppel ik het maar direct met het "8" topic, waarbij nummertje 8, Edo dus, de mol is. Regina vervolgens de winnares en Dunya de verliezend finalist.
Strookt absoluut niet met hoe ik het nu heb staan in de pool en met mijn mol, maar het zou best kunnen dat ze na tig jaar de intro ongemoeid laten, de intro wel gebruiken om ermee aan te tonen wie de 3 finalisten zijn. En ja, het is puur toeval dat het zo loopt in de intro in vergelijking met degene die afgevallen zijn. Maar (daar komt ie) niets is wat het lijkt in WIDM (of ik wil gewoon dat het zo is
)
Nu jullie, wie zijn jouw 3 finalisten en waarom?