Ik vond 'weer een vette aflevering.
Die dubbele opdracht, ik vemoeedde al dat er iets aan de hand was met die enveloppen, ik had waarschijnlijk envelop 1 weer gepakt. Alhoewel ik ook hda verzonnen, misschien moeten ze de opdrachten nu wel van af aflevering 6 terug naar 1 doen. Maargoed dat is ff een hersenspinsel dat er nu niet toe doet
Vonden jullie ook trouwens bij de taxiopdracht dat Edo een heel slim voorstel deed aan Patrick namelijk uitzoeken wie welke letter had? Vond Patrick erg irritant met zijn antwoord dat dat een domme vraag was. Denk dat hij nu mijn verdachte gaat zijn, maar ik weet het niet. Aargh
Ik bedoel eigenlijk of op de laptop altijd al twee mollogo's stonden.
Ik zat ook naar dat logo te kijken van "hey wat staat daar nou op" maar verder niet nadenkend over het dubbel-zijn.
Trouwens, het pokeren is niet teruggekomen hè. Of was het de bedoeling van de makers dat de spelers op de boten gingen pokeren? of komt dat nog in een volgende aflevering? Er komt toch nog iets met kaarten onderwater? Als ik me de introfilmpjes goed kan herinneren.
Joris eruit...jammer net nu ik 'm niet meer verdacht (hij deed juist heel goed mee met de Taxi's en de boten (met zijn Spaans!), dat zullen de overgebleven kandidaten wel gaan missen mochten ze nog moeten communiceren in die taal...
Trouwens waarom geeft Edo zomaar een topito weg?
Was weer een erg leuke aflevering vanavond
Vraag me wel af: als Edo nu in eerste instantie wel de andere (dus voor hun de goede) enveloppe had gepakt, wat zou er dan zijn gebeurd?
Neem niet aan dat ze dan ook voor de tweede keer het spel hadden gespeeld!!
Ik denk dat ze het sowieso dubbel zouden hebben gedaan, ik zou niet weten waarom niet. Ik vind als ze twee keer de optie -250/kandidaat bieden, vind ik ook dat ze twee keer +500/kandidaat moeten bieden. Trouwens wel jammer van die 3.000.
En Joris die de pot haast meenam. Ik dacht er gerlijk aan toen Joris om Edo's pet vroeg, ik dacht "mogen wij dan de pot"?