Wat mij heel erg opviel in de afgelopen aflevering waren de 2 mensen volledig in zwart gekleed die tot 2 maal dwars door het scherm kwamen lopen toen de kandidaten aan kwamen lopen voor het op volgorde zetten van opdrachten spel. Net voor Pieter Jan begint te praten.
Ik heb er hier nog niets over gelezen, wellicht heb ik er overheen gekeken, excuses daarvoor dan.
Op wieisdemol.nl werd er wel iets over gezegd maar daar werd het afgewimpeld als het is vast gewoon opnieuw erin gemonteerd om het volledig hetzelfde te krijgen. Maar als je ze goed met elkaar vergelijkt zijn ze verschillend. bij de ene heeft regina haar tas al bijna op de grond gezet voor ze het beeld uitzijn, bij de andere houd ze hem nog op haar rug.
Ze hebben het dus bewust opnieuw laten doen. En waarom zijn ze compleet in het zwart gekleed zelfs met jas, terwijl het hardstikke warm is? Daarbij is hun haar en de bril en alles helemaal zwart. Zonder een andere kleur ofzo.
Ik vind het extreem verdacht, dit zou zonder reden noooit zo midden voor de camera komen, dan zouden de mensen al lang tegen gehouden zijn. of zou het opnieuw gefilmd zijn. Mensen lopen niet zomaar voor een camera langs als ze zien dat er gefilmd wordt.
Wat het verder precies te betekenen heeft weet ik persoonlijk niet, maar dat het IETS te betekenen heeft lijkt me duidelijk. Ik zag het eerst maar 1x en vond dat al verdacht, later vertelde een vriend aan de telefoon dat het 2x gebeurde. Dat is dus zeker verdacht.