Wat mij opviel ;
- Patrick kreeg opeens de 'heldere ingeving' dat de zin wel eens Maya zou kunnen zijn. Mijn zusje kwam overigens met het volgende; Regina zegt een totáál andere zin dan Dennis, Patrick of Edo. Nu kan het zo zijn dat zij alles nét verkeerd heeft opgeschreven, maar mijn zusje denkt dat zij (in het Mayaans) zei; ik ben de mol, ofwel ik ben de verkeerde, om het nog een beetje te laten lijken. Zou wel mooi zijn. Maar op dat moment viel Patrick voor mij al af. De mol zou deze informatie [dat het Mayaans was] al van tevoren hebben gekregen, maar dit nooit hebben laten merken.. Inge wist vorig jaar toch ook al dat het 'Geef elkaar de hand' was, maar probeerde er, geef kaarel de hand van te maken, helaas kreeg Renate toen de heldere ingeving.
- Renate kreeg opeens de 'heldere ingeving' met de vlaggetjes. En dat was opzich best nog wel snel. Als ze eerst een uur hadden lopen zoeken, kan ik me voorstellen dat de Mol eens denkt; kom, laat ik gaan roepen dat we misschien een groot in moeten! Dit was binnen 5 minuten voor mijn idee, dus vind ik ook dat Regina weer afvalt als mijn mol.
Trouwens, op het einde, begon ik echt aan mijn mol (Dennis) te twijfelen. Bij de bekendmaking van de afvaller, toen Edo en Regina al bekend waren, zat Patrick er heel relaxt bij, echt zo van; er kan mij tóch niets gebeuren, terwijl Dennis met het hoofd tussen zijn benen zat, dus ik dacht echt
Mgoed, gelukkig (maar wel jammer voor het spel, hij was een superrrleuke kandidaat!) ging Patrick eruit..