Erg leuke aflevering.
Dat met die klok en middernacht, is een herhaling in een andere vorm. Kijk maar andere series waarbij ze ook bij moesten houden hoe laat het was, zonder enig besef van tijd. Maar desondanks erg leuk!
Verder die vlaggen/kaarten ook erg spannend
Vond het grappig hoe Patrick gewoon zei: "Ja maar ik zie nergens een kaart" zit ie gewoon boven die kaart te watertrappelen
Verder, de beginners in poker winnen het van de wat gevorderde speler ^^. Super dat het beslist wordt doordat iedereen all-in gaat
En yay voor mijn molbeurs notitie en yay voor mijn pool. En Xaniapops: kudo's voor jou!
Ga maar na bij die sneakpreview. Het Maya thema klopt dus wel voor deze serie. Want de finale wordt gespeeld bij een of andere opgraving, kennelijk boordevol info over Maya's. Iig zijn de aanwijzingen daar nu wel duidelijk voor. Kijk maar naar die Mayaanse zin die ze kregen. Vertaald was dat: wie is de verkeerde ofwel wie is de verkeerde in jullie midden ofwel wie is de mol. Leuk gevonden
Enfin, leukste aflevering van deze serie. Op dat schip geld opzoeken = top, pokeren om een vrijstelling = hoe leuk wil je het krijgen?!
De gouwe ouwe hou de tijd bij opdracht = gegarandeerd gedoemd te mislukken
Ik heb iig met veel plezier gekeken vanavond