Maarr. De mensen die op Schiphol werken dan? Of is het al zó lang geleden opgenomen dat de kans klein is dat mensen überhaupt weten dat ze van WIDM komen.. Maar de eerste ontmoeting op Schiphol is altijd wel 'groots' zeg maar.. Dat is wel opvallend, lijkt mij..
Ik had het trouwens wel geweten
Op het moment dat ze gegroepeerd naar Mexico gaan, en een voor een terugkomen uit Mexico weet eigenlijk slechts een enkeling dat dit groepje op pad is gegaan voor Wie is de mol. Ik weet dus niet of men als team is afgereisd, of dat men verspreid heeft gereisd (speciaal om oplettende medewerkers niet op een idee te brengen).
Een enkeling wist bijvoorbeeld dat Nicolette, Coen en Dennis (de namen van die mensen dus) circuleerden als deelnemer aan serie 8. Maar dat was niet bij het grote publiek bekend.
Pas achteraf zou een attente medewerker de combinatie kunnen hebben herkend, maar dan weet ie echt niet meer wie er verder nog bij was.
Komt waarschijnlijk voor een deel omdat ook BN-ers zich via Schiphol verplaatsen voor hun werkzaamheden. En zeg nou zelf: denkt iemand meteen aan wie is de mol? Ja, een liefhebber van het format natuurlijk wel.