Auteur Topic: verblijfplaats afvallers  (gelezen 10061 keer)

Offline li3v3

• Forumlid
verblijfplaats afvallers
« Gepost op: 22-02-2008, 13:28:43 »
In de Mol wordt altijd gedaan of de afvallers op een vliegtuig naar huis gezet worden maar dat lijkt mij eerlijk gezegd uiterst onwaarschijnlijk. Ik bedoel: het is de bedoeling dat zo weinig mogelijk mensen weten wie er wanneer afvalt en als je na een dag weer op Schiphol staat als je tegen je vrienden hebt gezegd dat je bijvoorbeeld twee weken met vakantie zou gaan zijn er volgens mij heel wat mensen die raar opkijken, althans bij mij wel. Het lijkt me daarom logischer dat afvallers in een naburig vakantieoord worden gedumpt om daar een paar weken niets te doen. Weet iemand hoe dit werkelijk zit?

Offline Marijee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: verblijfplaats afvallers
« Reactie #1 Gepost op: 22-02-2008, 14:22:21 »
Wat ik WEL weet is dat het met Expeditie Robinson wel zo gebeurd, neem aan dat het met de Mol ook zo is. Aangezien de mensen die op schiphol merken het vertrek van de WIDM'ers op zullen merken, zullen ze ook een afzonderlijke terugkomst merken. Lijkt mij dus wel dat ze ergens in een hotel oid verblijven.

Anders zou het indd errg makkelijk achterkomen zijn wie er al dan niet in de finale komen ;)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #2 Gepost op: 22-02-2008, 14:27:51 »
Nee, ik hoorde Coen laatst op de radio zeggen dat ze wel de keuze kregen om hun verblijf in Mexico (aan het strand) te verlengen, maar dat dit niet verplicht was. Ze mochten dus ook gewoon naar huis en dat hebben de meesten ook gedaan. Maar thuis moesten ze zich uiteraard wel een tijdje koest houden (soort huisarrest?).

Wat Marije zegt over ER geldt trouwens alleen voor de kandidaten die de samensmelting halen, de rest mag wel direct naar huis.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marijee

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 22-02-2008, 14:39:36 »
Nee, ik hoorde Coen laatst op de radio zeggen dat ze wel de keuze kregen om hun verblijf in Mexico (aan het strand) te verlengen, maar dat dit niet verplicht was. Ze mochten dus ook gewoon naar huis en dat hebben de meesten ook gedaan. Maar thuis moesten ze zich uiteraard wel een tijdje koest houden (soort huisarrest?).

Wat Marije zegt over ER geldt trouwens alleen voor de kandidaten die de samensmelting halen, de rest mag wel direct naar huis.

Maarr. De mensen die op Schiphol werken dan?  ::oink:: Of is het al zó lang geleden opgenomen dat de kans klein is dat mensen überhaupt weten dat ze van WIDM komen.. Maar de eerste ontmoeting op Schiphol is altijd wel 'groots' zeg maar.. Dat is wel opvallend, lijkt mij..

Ik had het trouwens wel geweten  ;D

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 22-02-2008, 14:45:25 »
Nou inderdaad, als je toch al in Mexico zit... ;D
Maar dan zaten ze daar natuurlijk wel alleen, zonder vriend(in), partner, familie etc.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marijee

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 22-02-2008, 14:55:03 »
Nou inderdaad, als je toch al in Mexico zit... ;D
Maar dan zaten ze daar natuurlijk wel alleen, zonder vriend(in), partner, familie etc.
Maar wel met andere kandidaten, en hallo hé, het is maar voor 2 weken ;) Als je er al als eerste uitligt :P Maar zoals Georgina & Patrick, dat zijn supergoeie vrienden. Van een Annette ofzo kan ik het me voorstellen dat je naar huis gaat, vooral als je ziek bent, maar anders..  ;D Alhoewel ik liever zou winnen.. :P

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 22-02-2008, 14:59:47 »
Ze hadden ook kunnen blijven om de hele tijd de WIDM-karavaan te volgen. Dus dat je als afvaller telkens 'toevallig' opduikt op de plek waar de kandidaten zijn.  :P

Offline Sprien

• Forumlid
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
« Reactie #7 Gepost op: 22-02-2008, 16:04:07 »
Weet iemand hoe dit werkelijk zit?

Lees ook eens het verhaal van oudkandidaat Julien. Hij heeft voor ons van begin tot eind zijn WIDM-avontuur opgeschreven :) .
The sun came up and reality set in.

Offline *Myra*

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 23-02-2008, 12:23:40 »
Lees ook eens het verhaal van oudkandidaat Julien. Hij heeft voor ons van begin tot eind zijn WIDM-avontuur opgeschreven :) .

Jaa, dat verhaal is geweldig! Deed vorig jaar echt een beetje mijn ogen openen... hoewel het kijkplezier er natuurlijk niet minder op wordt =)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #9 Gepost op: 23-02-2008, 22:50:47 »
Maarr. De mensen die op Schiphol werken dan?  ::oink:: Of is het al zó lang geleden opgenomen dat de kans klein is dat mensen überhaupt weten dat ze van WIDM komen.. Maar de eerste ontmoeting op Schiphol is altijd wel 'groots' zeg maar.. Dat is wel opvallend, lijkt mij..

Ik had het trouwens wel geweten  ;D
Op het moment dat ze gegroepeerd naar Mexico gaan, en een voor een terugkomen uit Mexico weet eigenlijk slechts een enkeling dat dit groepje op pad is gegaan voor Wie is de mol. Ik weet dus niet of men als team is afgereisd, of dat men verspreid heeft gereisd (speciaal om oplettende medewerkers niet op een idee te brengen).

Een enkeling wist bijvoorbeeld dat Nicolette, Coen en Dennis (de namen van die mensen dus) circuleerden als deelnemer aan serie 8. Maar dat was niet bij het grote publiek bekend.

Pas achteraf zou een attente medewerker de combinatie kunnen hebben herkend, maar dan weet ie echt niet meer wie er verder nog bij was.

Komt waarschijnlijk voor een deel omdat ook BN-ers zich via Schiphol verplaatsen voor hun werkzaamheden. En zeg nou zelf: denkt iemand meteen aan wie is de mol? Ja, een liefhebber van het format natuurlijk wel.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #10 Gepost op: 23-02-2008, 23:23:12 »
En Joris is sowieso vaste klant op Schiphol, daar zouden ze echt niet van hebben opgekeken.
The British are not impressed.

Offline KD.

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 24-02-2008, 10:26:31 »
Misschien zijn ze wel teruggevlogen via een andere luchthaven? Zou ook best kunnen natuurlijk. :)

Offline Jaspervl

• Forumlid
  • De Mol
« Reactie #12 Gepost op: 25-02-2008, 00:11:43 »
Op het moment van de reis zijn de deelnemers nog niet bekend natuurlijk. Bovendien lijkt het me sterk dat degene die de groep heeft zien vertrekken, ook iedere afvaller weer terug ziet komen, wat het volgens mij onmogelijk maakt om er conlcusies uit te halen.
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #13 Gepost op: 25-02-2008, 14:31:23 »
nu zit ik er al dagen over te malen maar het komt niet boven...
ik meen dat het in BE2 was, daar komt een kandidaat toch ook een afvaller tegen?
in een stadje ergens.

Offline sdfghj

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 1-03-2008, 10:05:03 »
Ik weet niet waar, maar Georgina vertelde dat ze het gewoon tegen (bijna) niemand had gezegd. Dan heb je het gezeur ook niet als jij volgende dag weer op het vliegveld staat...
Maar het lijkt me een beetje saai om in je eentje te genieten van een strand  ::niet-ok::

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #15 Gepost op: 1-03-2008, 10:49:22 »
Het was toch ook Liz die nog tango lessen nam?
The British are not impressed.

Offline Poekie

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 1-03-2008, 11:03:56 »
Maar het lijkt me een beetje saai om in je eentje te genieten van een strand  ::niet-ok::

Mwah...lekker rustig  ::ok::

Inderdaad...Liz vertelde dat ze nog tangolessen in B.A. had genomen, nadat ze het spel had verlaten.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 1-03-2008, 11:09:16 »
nu zit ik er al dagen over te malen maar het komt niet boven...
ik meen dat het in BE2 was, daar komt een kandidaat toch ook een afvaller tegen?
in een stadje ergens.

Ja klopt.  Toen was die man nog niet weg. Maar dat kwam volgens mij (dat werd dacht ik ook gezegt) doordat hij gewoon op het vliegtuig moest wachten. Hij vertrok met het eerst volgende vliegtuig, maar als die pas de volgende dag gaat... zoiets was het geloof ik :P