Waarom link je je muzikale hints steeds aan andere afleveringen terwijl ze normaalgesproken op de betreffende aflevering slaan?
Zelf denk ik toch dat die slaat op Dennis om de volgende reden:
"On the day that I"
De opdracht is leg de kalender op de dag dat de mol is geboren. Indien Dennis de mol is, heeft Dennis de kalender op zijn eigen geboortedatum gelegd. Dus ipv "op de dag dat de mol..." legt Dennis "on the day that I..." waarbij I verwijst naar hemzelf.
Een stuk minder ver gezocht, en bovendien slaat deze uitleg op de aflevering waar de hint bij hoort.
Dat er door de gehele serie verwijzingen aan de orde zijn moge nu ondertussen duidelijk zijn.
Het is blijkbaar een verhaal deze gehele serie en gebaseerd op Alice of Pans Labyrinth.
Vorige jaargangen was dit niet zo en het daarom een warboel is in de logica van de speurders.
Jou uitleg dat Dennis de mol is vind ik dus weer niet sterk. Want als hij de mol is legt hij toch gewoon een andere datum neer? Wel vind ik het raar dat niks van hem in beeld is gebracht. Maar Dennis inschattende lijkt hij mij niet slim en zo aan het klooien is geweest dat er niet een fatsoenlijk beeld van hem gemaakt zou kunnen worden.
Sorry voor Dennis, maar ik vind Regina veel slimmer.