Ware het niet dat we van Regina moeten geloven dat ze Edo neer wilde leggen en van Edo dat hij Dennis neer wilde leggen. Van Dennis is het gewoon niet zo duidelijk wie hij nou neer wilde leggen.
Het lijkt me toch een duidelijke en kloppende hint zo. De opdracht is "leg de mol neer". In het hoofd van de mol moet dat klinken als "Leg mezelf neer".
Dus "On the day that I" ... was born en tegelijk "the day that I stop caring" (laatste zin van het nummer), de mol kon die dag bij de priester eindelijk even de mol zijn. De priester wees hem aan, Dennis reageerde enigszins betrapt, maar wist dat het toch niks uitmaakte (want er was niemand bij die het niet mocht weten). De eerste dag van het hele spel dus dat hij kon "stop caring".
Tja ik kan er niks mee. Zoals ik al eerder zei, de mol kan altijd dan nog de datum verkeerd leggen.
Geef mij eens echt een goede reden waarom Dennis bv niet in beeld is gebracht qua oplossing geboortedatum.
Want met jou uitleg kan ik niks.
By the way, dit hoort niet in dit topic thuis.
Je uitleg qua muzikale hint vind ik dan zeer zwak.
Wat wil je doen met de uitvoerende artiest? en het nummer? Jij hebt het over het laatste nummer van het album.