Auteur Topic: WIDM-crew bedankt!  (gelezen 12531 keer)

Offline Beaudelaire

• Forumlid
  • Geslacht: Man
WIDM-crew bedankt!
« Gepost op: 6-03-2008, 20:02:52 »
Het seizoen is bijna afgelopen, de Mol is bijna bekend en de MFD is in zicht. Ik wil van dit moment gebruik maken om IEDEREEN te bedanken die dit seizoen, via het forum/site, wederom tot een succesvol seizoen hebben gemaakt.

Chapeau chapeau! ::respect::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2008, 20:05:19 door Tinuzzz »

Offline DikkeControleur

• Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: WIDM-crew bedankt!
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2008, 20:05:05 »
Inderdaad.
Het is enorm veel werk om dit te doen.
De overzichten, de poll, de podcast. En nog meer.

Chapeau!!!  ::ok::
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline WIDMJokertje

• Forumlid
  • ;D
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2008, 20:11:47 »
Echt fantastisch! Chapeau voor:
Maud, ::bravo::
Megan, ::bravo::
Molcrazy, ::bravo::
JvB, ::bravo::
En de vele andere leden van de WIDM-crew en de Actieve Leden!::bravo::
En natuurlijk:
De onovertroffen, de soms ver zoekende, maar altijd doordachte: ::bravo::
MolFans alias Forummers!::bravo::

Ook wil ik persoonlijk iedereen bedanken voor het leuke jaar op het forum!::bravo::
Het was mijn eerste echte jaar op het forum, en ik vond het harstikke leuk!::bravo::
In een zeer, zeer korte tijd ben ik ingeburgerd bij jullie,::bravo::
Bedankt!::bravo::

Offline kabouter

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2008, 20:19:44 »
IEDEREEN HEEL ERG BEDANKT

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Zie jullie in Amersfoort ::zwaai::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2008, 21:27:46 »
Fantastische serie, hulde aan de AVRO. We hebben al tijden niet zo'n fantástische serie gehad. Het haalde bijna het niveau van de serie in Portugal.

Geweldige kandidaten, geweldige opdrachten, een geweldig land, maar bovenal: een fantastische mol ::ok::

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2008, 21:51:49 »
ik sluit me volledig aan bij de vorige sprekers  ::bravo:: ::bravo:: ::love::

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2008, 21:59:20 »
Iedereen, maar ook echt iedereen, onwijs bedankt voor alles, dit was een grandioos seizoen. Veruit het beste BN'er-seizoen tot nu toe! ::ok:: ::bravo:: ::oink:: 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 6-03-2008, 22:01:22 »
Ja ik wil ook iedereen bedanken..
van deelnemers tot crew, van forummers tot mensen achter de schermen van de site(s) gewoon iedereen ::ok::

En de podcast man, ik hoop je zondag te kunnen zien hoe je er ook alweer uitziet en je dan te complimenteren ::ok::
Ananas

Offline saem

• Forumlid
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
« Reactie #8 Gepost op: 7-03-2008, 01:22:28 »
HEAR HEAR!!! Ik sluit mij volledig aan bij alle voorgaande sprekers!

't Was weer een fijn seizoen op het forum Tot zondag en wie niet kan/komt tot volgend jaar !!! ::bravo:: ::joehoe::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Seraphina

• Forumlid
  • Kijk, een hele kudde!
« Reactie #9 Gepost op: 7-03-2008, 07:10:47 »
Ik sluit mij aan bij bovenstaande  ::jaja::

::bravo:: ::bravo::
Sera: "Nou ik vind m`n Karel-quote mooi" , *Wendy*: "Ik vind hem ouderwets."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #10 Gepost op: 7-03-2008, 07:26:03 »
Om iedereen te bedanken, kan ik het beste het hele topic hier kopieren: mar ik voeg er het onderstaande aan toe:
mensen achter de schermen blijven daar soms het liefste zitten, maar desondanks: bedankt. ::bravo:: ::zwaai::

Offline >>Tommie<<

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 7-03-2008, 08:16:23 »
Iedereen die iets te maken heb gehad met WIDM. Zelf de taxichauffers in aflevering 6. En de Priester met onkruid. En het jongetje met de schelp. Echt iedereen..

BEDAAAANKTTT  ::bravo::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 7-03-2008, 08:20:02 »
bedankt mensen!

kheb weer een geweldige tien weken gehad (nou ja en eigenlijk al tien daarvoor alleen al met speculeren of mensen als catherine keyl en jensen erin komen/kwamen ;D

super ook die overzichten helpt je tunnelvissie meestal wat om zeep zodat je ook naar de rest blijft kijken ^_^

gellukig komen de kinders ook nog even aan de beurt ::tandpastasmiley::

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 7-03-2008, 08:43:07 »
 ::bravo:: ::ok::
Laten we jabberen.

Offline mollemania

• Forumlid
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
« Reactie #14 Gepost op: 7-03-2008, 11:34:25 »
Wie is de Mol is een geweldig leuk Tv-programma met een uniek concept.
Maar extra wordt deze serie pas door dit forum.

Idereen bedankt! en hopelijk weer in 2009!
 ::zwaai::
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-03-2008, 11:35:36 »
Bedankt actieve leden voor het harde werken deze weken   ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 7-03-2008, 11:36:57 »
Wie is de Mol is een geweldig leuk Tv-programma met een uniek concept.
Maar extra wordt deze serie pas door dit forum.

Idereen bedankt! en hopelijk weer in 2009!
 ::zwaai::

Kom anders eens kijken in 1 van de andere boards, je hoeft niet tot 2009 te wachten. Stap nu over op Peking Express of 71o Noord bijvoorbeeld, of kijk eens in de off-topic boards. Daar is het ook heel gezellig  ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline hAgAr

• Forumlid
  • Just Cruisin'
« Reactie #17 Gepost op: 7-03-2008, 12:20:15 »
De twee series WIDM en PE lopen naadloos over (Mexico + plein met taxi's)
Toch iedereen van www.wieisdemol.com weer erg bedankt voor het forum. Ook dit jaar was deze site weer een meerwaarde. Nogmaals iedereen hartstikke bedankt.

En zoef.. nu naar het Peking Express-forum

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #18 Gepost op: 7-03-2008, 13:15:38 »
bedankt mensen!

kheb weer een geweldige tien weken gehad (nou ja en eigenlijk al tien daarvoor alleen al met speculeren of mensen als catherine keyl en jensen erin komen/kwamen ;D

Dat laatste was niet nodig, want in de tien weken voorafgaand aan deze serie was immers al bekend dat die twee er niet in zaten. ;)

Offline Marijee

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 7-03-2008, 14:20:04 »
SOMS zeggen plaatjes meer dan woorden, en daarom;

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::