Dat kun je niet met elkaar vergelijken want in serie 3 waren de opdrachten veel meer waard dan nu. In die eerste abseilopdracht was er toen geloof ik al 10.000 te verdienen.
Je kunt het ook niet vergelijken nee, maar even los van dat. Voor mij persoonlijk is Dennis nog steeds de beste mol. Het is ook persoonlijk en daarom is "beste" ook subjectief. Want wat voor de een de "beste" is, is voor iemand anders de "slechtse" dus tja. Ieder zo zijn kijk op de dingen, ook hier. Om het lijstje dan maar compleet te maken.
1. Dennis
2. Yvon
3. George
4. Milouska
5. Nico
6. Elise
7. Inge/Debora
Dennis omdat niemand hem verdacht heeft tot de finale test, bovendien vind ik seizoen 8 qua opdrachten/kandidaten/presentatie
zelf leuker als seizoen 3. Yvon op plek 2 omdat ik genoot van hoe zij het molschap invulde, bovendien waren de kandidaten net zoals met seizoen 8 een mooi gezelschap (met name Marc-Marie, Lottie, Yvon, Sander en Jim). Op 3 George omdat ie gewoon goeie molacties heeft uitgevoerd, vanwege de setting Portugal en in mindere mate de groep/opdrachten. Milouska omdat ik het achteraf gezien heel knap vind dat ze 3 weken lang een rol tegengesteld aan haar eigen karakter heeft kunnen volhouden. Bovendien blijft dat een speciale reeks voor mij en dat behoeft geen uitleg aangezien iedereen dan wel snapt waar ik op doel.
Nico, de setting plus een aantal opdrachten vond ik fantastisch, maar qua groep + molacties beduidend minder. Seizoen 4 daar heb ik weinig aan onthouden dus dan heeft het te weinig indruk gemaakt op me kennelijk, want anders zou ik er wel wat meer over kunnen zeggen. Deborah, natuurlijk al het begin is moeilijk en namate de serie vordert leert de AVRO het spel beter weer te geven en de opdrachten worden beter uitgevoerd. Maar ondanks die dingen blijft het toch bij mij op de laatste plek. En Inge, geen sterke molacties maarja Nadja heeft allicht ja teveel gras voor de voeten van Inge weggemaaid, niet dat het mij iets uitmaakt. Maar puur op mollenstreken gekeken en de mol heeft dat wel impact. Bovendien vond ik, vergeleken met andere seizoenen de opdrachten minder denderend.
En je kunt erop aanmerken wat je wil, mij best, zolang je maar onhoudt dat dit puur is hoe ik er tegen aan kijk. Iedereen kijkt anders tegen dezelfde dingen aan en waardeert dingen anders dan ik ze doe. En daardoor krijg je dat mensen een totaal andere volgorde eraan overhouden dan ik. Maakt mij absoluut niks uit, is toch mooi dat het kan of niet dan?