Hallo allemaal,
Lutek en ik gaan voor de echte WIDM-fans WIDM-dvd's kopiëren. Met alle seizoenen bij elkaar, komen we uit op totaal 21 WIDM-series en een DVD met Die is de Mol.
Welke seizoenen zijn er beschikbaar?* Nederland - Seizoen 1 t/m 8, Jr. en Die is de Mol
* België - Seizoen 1 t/m 3
* Engeland - Seizoen 1 en 2
* Australië - Seizoen 1 t/m 5
* Amerika - Seizoen 1 en 2 en 1 Celebrity Mole
Wat zijn de kosten van deze geweldige actie, en waarom zo goedkoop/duur?De dvd's gaan €3,- per stuk kosten. Alle series zijn 2 dvd's, behalve alle Amerikaanse series en Nederland seizoen 5, die zijn allen 3 dvd's. Die is de Mol is slechts 1 dvd. Dus een serie kost €6,- of €9,- , Die is de Mol kost als enige €3,- Over de slechts €3,- kunnen Lutek en ik kort zijn. Uiteraard houden we er een klein zakcentje aan over, maar vergeet niet dat het vreselijk veel vrije tijd kost. Ons doel is om zoveel mogelijk echte WIDM-fans aan series te helpen, voor een zo laag mogelijke prijs, dus dat zakcentje is voor ons een bijzaak.
Tot wanneer kan ik mijn bestelling opgeven, en hoe gaat dit in z'n werk?Je stuurt mij een e-mail naar arcobroek
apestaartje hotmail.com, met daarin je defintieve bestelling + adresgegevens. Vervolgens krijg je een bevestiging via de e-mail terug en het bedrag dat overgemaakt dient te worden. Als de bestelling klaar is, wordt er nogmaals een e-mail gestuurd, dat de dvd's verstuurd gaan worden of dat ze opgehaald kunnen worden. Uiteraard moet het geld hiervoor wel binnen zijn. Als je je dvd's komt ophalen, heb ik ook je adresgegevens nodig, contant betalen bij mij thuis is niet (meer) mogelijk! Zet dus ook bij je bestelling of je de dvd's verstuurd wilt hebben, of dat je ze komt ophalen. Vantevoren geld overmaken is nu iets wat iedereen moet doen, aangezien Lutek en ik al een paar keer een aantal DVD's voor iemand hadden gekopieerd maar we vervolgens niks meer hoorden.
LET OP: Heb je de afgelopen tijd al een bestelling gemaild, dan wil ik alsnog een nieuwe e-mail zien. Dan is er geen kans dat ik iets over het hoofd heb gezien.Hoe is de kwaliteit van de dvd's?De kwaliteit is helaas wisselend, aangezien er een aantal series met de videorecorder is opgenomen. België 1 is van de minste kwaliteit, maar na een tijdje zie je dit niet meer en wordt het iets beter. Al moet je als diehard MOL-fanaat deze allereerste serie ooit eigenlijk gewoon hebben.
De nieuwste series zijn met een dvd- of harde schijfrecorder opgenomen en het beeld hiervan is gewoon haarscherp. Het geluid is in alle gevallen prima.
Waar kan ik nog vragen stellen?In dit topic mag je alle vragen stellen, als je maar geen bestellingen plaatst hier, die worden niet geaccepteerd.
Ik hoop op een grote opkomst, en dat jullie vooral gaan genieten van de dvd's van dit fantastische programma.