Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Hallo Ik woon ook in Julianadorp!Groetjes Moi
Ik denk dat Marjolein nog ver in het spel kan komen als ze het tenminste wat slimmer gaat spelen.Ben benieuwd wat Marcel allemaal aan Kurt gaat vertellen.Misschien gaan ze wel afspreken Dennis eruit te spelen, en dan hebben ze Marjolein nodig Als Esmeralda dan ook niet op Marjolein stemt kan ze het winnen Rita heeft laten zien dat ze zwak is en dat ze doorzettingsvermogen heeft, maar Marjolein heeft dat ook, maar dat ziet de groep niet, dat laat ze niet zien.Ze is wel mijn favoriet.
koekoe
mosselfeesten in Zeeland
ik hou me aanbevolen.lijkt me kei gezellig.hoor wel hoe laat en waarhoudoeiiiiiii groetjes maud
van 55ste naar 5de
\over de wieisdemol pool, volgens mij het seizoen 2007
Ik denk toch 2008, gezien de datum van dat bericht
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA... de intro-tune is terug... geeft direkt de goede sfeer
De eerste van Dwaas...
gelijk één met een schrijffout
Klopt, Ja is normaliter slechts met één 'a'...
Dat weet ik eigenlijk niet meer want die werd meteen verwijderd.
WieIsDeMol.Com stemwijzer Aflevering 11. Aaf (15.2%)2. Jan-Willem (15.2%)3. Jennifer (15.2%)4. Owen (15.2%)5. Sofie (10.9%)6. Susan (10.9%)7. Daphne (8.7%)8. Tygo (6.5%)9. Freek (2.2%)Haha, terwijl ik Owen, Susan en Freek verdacht vind...
Hallo allemaal, daarnet via de Wie is de Mol site het forum van Expeditie Robinson ontdekt! En ik moet zeggen, dat ziet er ook goed uit. Complimenten.Het was een verrassende aflevering, die eerste van het nieuwe seizoen. Goed gekozen, alleen maar vrouwen; ik denk (ik weet bijna wel zeker) dat er heerlijke ruzie's en onenigheden zullen gaan plaatsvinden de komende weken! Ik wist dat vrouwen onderling soms krengen kunnen zijn, maar ik denk dat het bij deze serie tot de top gaat worden gedreven. Eddy Zoey deed het ook heel goed, lijkt mij; zeker omdat hij in de voetsporen van mister Expediti Robinson moet treden... Leuk dat een van de oudste kandidaten (en niet direct Miss Robinson) de eerste opdracht en daarmee een vrijstelling tot de finale heeft gewonnen. Ik ben echt benieuwd naar komende donderdagavond...
Klaas: 'heeft iemand een paracetamolletje? Ik heb hoogtevrees.'Annemieke: ' voor je staat wel een tabletje!'
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
864 gasten en 0 vaste bezoekers