Auteur Topic: Waar kan ik dit object vinden?  (gelezen 75969 keer)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Waar kan ik dit object vinden?
« Reactie #280 Gepost op: 30-10-2008, 21:59:31 »
Pff ...heb het gevonden . ::vergroot:: De kroondop bij de Bavaria fabriek in Lieshout.

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #281 Gepost op: 30-10-2008, 22:05:26 »
Pff ...heb het gevonden . ::vergroot:: De kroondop bij de Bavaria fabriek in Lieshout.

::dom:: ::dom:: en ik me maar focussen op dat blauwe verkeersbord met die 3 witte pijltjes  ::dom:: ::dom::  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 30-10-2008, 22:14:54 »
  ::dom:: ::dom:: en ik me maar focussen op dat blauwe verkeersbord met die 3 witte pijltjes  ::dom:: ::dom::  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Ja die fout maakte ik eerst ook  ;D ;D
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #283 Gepost op: 30-10-2008, 22:21:56 »
Ja die fout maakte ik eerst ook  ;D ;D
  ::rofl:: weet ik veel waar een foto genomen is op een bepaalde plaats in Nederland?  ??? ??? ???

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #284 Gepost op: 31-10-2008, 07:30:05 »
  ::rofl:: weet ik veel waar een foto genomen is op een bepaalde plaats in Nederland?  ??? ??? ???
met een beetje techniek had je je kunnen concentreren op de plaatsnaam-aanduidingen op de achtergrond, voor zover leesbaar te krijgen.

De Kroondop is uiteraard correct, al had Test natuurlijk liever gezien dat daar een Beugel in het groot stond......

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 12-11-2008, 12:06:05 »
Maar even een makkelijke  ::jaja::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #286 Gepost op: 12-11-2008, 15:22:17 »
Bij jullie in de achteruin? ::rofl::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 12-11-2008, 15:50:07 »
 ::ohno:: was het maar waar.

Offline Siebrand

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 24-11-2008, 22:03:39 »
De Oosterpoort in Hoorn?

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #289 Gepost op: 24-11-2008, 22:38:22 »
Helemaal goed Siebrand ::bravo::

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 25-11-2008, 00:00:35 »
De volgende...waar is dit object te vinden? :)

"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #291 Gepost op: 25-11-2008, 03:00:45 »
maastricht???? ;)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 25-11-2008, 10:10:26 »
 ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #293 Gepost op: 25-11-2008, 10:45:17 »
Die foto kon ikzelf wel hebben gemaakt.

In Berlijn in de Reichstag, de koepel van binnen-uit naar boven. Naar beneden gezien, bij nader inzien. Nou ja, bij mijn weten daar bovenin die koepel, vlakbij de tentoonstellingspanelen.
« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 10:53:03 door Bodejos »

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 25-11-2008, 10:53:57 »
::jaja:: Ik was nog aan het denken om bij de opgave: 'Bodejos mag niet meedoen' te schrijven... Gezien het feit dat je wist dat ik er recent geweest ben.

Maar goed... ja en nee...

DE lokatie klopt, echter hij is niet gemaakt zoals je beschrijft, dit is van boven naar beneden naar de centrale plaat waaromheen de geschiedenis staat... Waarschijnlijk zorgt de reflexie in de glazen koepel van de vergaderzaal voor je misvatting...

Ah je hebt je beschrijving aangepast zie ik... inderdaad dus...
« Laatst bewerkt op: 25-11-2008, 11:00:43 door Dwaastoo »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #295 Gepost op: 25-11-2008, 12:10:00 »
::jaja:: Ik was nog aan het denken om bij de opgave: 'Bodejos mag niet meedoen' te schrijven... Gezien het feit dat je wist dat ik er recent geweest ben.

Maar goed... ja en nee...

DE lokatie klopt, echter hij is niet gemaakt zoals je beschrijft, dit is van boven naar beneden naar de centrale plaat waaromheen de geschiedenis staat... Waarschijnlijk zorgt de reflexie in de glazen koepel van de vergaderzaal voor je misvatting...

Ah je hebt je beschrijving aangepast zie ik... inderdaad dus...
Ik liet het feit dat je daar pas was geweest, overigens niet meewegen. Dacht er eigenlijk pas aan toen ik mijn reaktie (de onaangepaste versie dus) al had geplaatst.

Mensen die in die koepel zijn, en dit lijenspel voor zich zien, (en een beetje toegelegd zijn op foto-gebied), kunnen het niet nalaten dat lijnenspel zo op de foto te zetten. En als het even kan, sta je er zelf ook op.

Wanneer je in Berlijn bent, MOET je gewoon even die koepel in. En als je hoogtevrees hebt, moet je eens gaan oefenen in de meubelzaak van Porta! in Aken. Daar heb je net zo'n helling als in de koepel van Berlijn.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 25-11-2008, 12:14:30 »
En als het even kan, sta je er zelf ook op.

Het is moeilijker om er zelf NIET op te komen met al die spiegels daar. De echte uitdaging is om de mensen uit je foto te houden, alhoewel photoshop daar wel een aantal aardige truukjes voor heeft...

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 25-11-2008, 12:38:03 »
Hmm, de vorige was te gemakkelijk blijkbaar.... Dan maar een moeilijkere wellicht, de precieze lokatie AUB...  ;D

Tenminste...ik gok dat-ie wat moeilijker is... Met Jos weet je het maar nooit ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #298 Gepost op: 25-11-2008, 13:08:19 »
Hmm, de vorige was te gemakkelijk blijkbaar.... Dan maar een moeilijkere wellicht, de precieze lokatie AUB...  ;D

Tenminste...ik gok dat-ie wat moeilijker is... Met Jos weet je het maar nooit ;)
Die mag Ibung doen. Of M@ri@nne, die ziet dit ook wel zitten, denk ik.......

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #299 Gepost op: 25-11-2008, 16:24:02 »
ja heeee, ik zie niet eens wat het is...
zal wel in berlijn zijn dan.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw