Test het verschil is echter wel tussen de gele en andere truien. Dat de gele trui veel belangrijker is en moeilijker is om te halen dan alle anderen. Iedereen zou de gele trui wel willen, maar ja tuurlijk zijn er een aantal beter dan de rest.
Daarnaast zijn ook de kopmannen van het team een stuk prijziger om in je team te nemen dan alle andere renners. Dus is het moeilijker veel goeie renners uit de top 10 van de gele trui bijeen te krijgen.
Hetgeen ik over de bolletjestrui zei is misschien wat overdreven, maar om vooraf de juiste renner voor dat klassement te kiezen is veruit het moeilijkst. Dat ligt grotendeels aan de mindere renners die aan het begin daar voor gaan, doordat ze een keer met de goeie ontsnapping mee hebben gezeten. Tuurlijk zijn er een aantal kapers die er jaarlijks voorgaan, maar ja iemand als rasmussen die daarvoor gaat doet dit jaar niet mee en Soler die heeft sinds de tour nooit meer zo goed gereden en wordt verdacht van doping, maar omdat hij bij een franse ploeg zit wordt daar niet over gesproken.
Bij de Sprint is de selectie ook klein, maar deze renners zijn iets goedkoper dan de kopmannen.
Bij de witte trui heb je het minste kanshebbers en die zijn ook nog het goedkoopst, dus het is gewoon raar dat je voor elke trui evenveel punten kunt verdienen.
Dus of je zou het verschil in kosten kleiner moeten maken of de puntenverdeling veranderen.
Wat betreft het overnemen van de troon van telminator ja dat zou ik en jullie ook allemaal erg graag willen, alhoewel ik het wel mooi en knap zou vinden als hij zijn triologie voltooid en dan begin ik daarna aan mijn triologie
!
Nogmaals allemaal veel succes!