Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
oei, is er een ledenlijst te vinden ergens ?
Ledenlijst ouwe zeurwijwen;BakkertjeDolfieibungSwiftyEtc....,Etc......
Ledenlijst ouwe zeurwijwen;BakkertjeibungSwiftyEtc....,Etc......
marianne = etc.
je hebt mij gelukkig overgeslagen deze keer
En dan vraag jij je af waarom ik je heb ingeruild voor een ander...tja volgens mij moet dat nu wel duidelijk zijn
Jamaar nee,ik zou je daar zeker niet tussenplaatsen maar...eeeuuuuhhhhmmmm...... maar...... ha,ik moest van Swifty daarom sta jij er ook bij.
@ ibung;nee m@ri@nne is niet etc.. Uiteraard heb ik haar er niet bij geplaatst want wij hebben dezelfde muzieksmaak
wacht maar.............. ::jaja::de week van de K is sneller aan de beurt dan jij denkt en dan Koebeest 10 x pm van 10 x pm van 10 x pm van10 x pm van (nee niet van mij, ik spam je inbox helemaal vol )
Een simpel spelletje dat dit keer enkel via PM gaat,en de RN-familie nog wat closer maakt.Wat is nu de bedoeling? Elke week sturen we zoveel mogelijk PM's naar iemand(of naar meerderen) waarvan zijn/haar NICKNAAM begint met die letter; we zeggen geen woord, enkel of Na afloop van zijn/haar letterweek, verwachten we van die persoon allemaal een of terug.Een voorbeeld; stel we zitten bij de letter T, wel dan sturen we massaal Test een PM met enkel of en dan hopen we dat op het einde van de T-week Test ons allen een PM terugstuurt met ook enkel of De "letterweek" loopt van zondag 12 uur tot zondag 12 uur,maar alle begin is moeilijk dus we starten NU met de letter A.dus zwaaien maar naar A...
Misschien meldt er zich deze week nog wel iemand aan met de letter A. Diegene weet dan niet wat 'm overkomt. Ineens een hele stortvloed met PM's over hem/haar heen met alleen Die denkt dat we hier allemaal collectief gestoord zijn.
Even een vraagje.Er zijn mensen weggevallen/bijgekomen.Als het na ER en FBY zo een beetje komkommertijd is wat realityprogramma's en bijhorende pools enzo betreft,zullen we dit nog eens doen?Of vinden de meesten dat 1X genoeg is geweest?
dus dan gaan we pm boxen volspammen? Gelukkig ben ik goed in spammen
Je meent 't...
d3tal?
jezelf voorop ?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online