Sorry: bijna op. Twee pakken!
Over blond gesproken....ik heb jarenlang zelf de oliebollen gebakken maar kon het de afgelopen jaren niet meer opbrengen
De afgelopen weken hebben we daarom bij de diverse kramen een bolletje gehaald om daaruit de lekkerste te kiezen en daar voor oud en nieuw de oliebollen te bestellen. Al gauw kwamen de twee kramen bij de tuincentra er uit dus wij gisteren op pad. Bij de eerste kraam stond er zo'n lange rij dat we toch maar besloten om naar het tuincentrum om de hoek te gaan. Daar aangekomen viel de rij gelukkig mee, een metertje of vijftig, en gewapend met mijn bankpas sloot ik achteraan in de rij. Na een klein half uurtje kwam de toonbank in zicht en viel het oog op een affiche met daarop de tekst;
Er is geen mogelijkheid om te pinnen op 31 december! Ik had dus voor niets in de rij staan kou kleumen want ik had geen contant geld bij me..
Gelukkig voor de mannen in huis kwam de buuf met een grote schaal met oliebollen, appelflappen en berliner bollen aanzetten want ze had zoals altijd weer veel te veel gebakken