mijn allerliefste wederhelft is bijzonder muzikaal, en daarnaast bijzonder digibeet.. Dat weet ik natuurlijk al jaren en hou daar rekening. Maar het gaat wel eens mis.
Op z'n pc beneden stonden 4 liedjes die eigenlijk op zijn muziekpc op de zolder moesten staan.. Dus ik zeg, mail die liedjes aan jezelf, dan kun je ze boven vanaf je mail downloaden en op je pc zetten. Slim natuurlijk. Want zo heeft hij ze ook gelijk op zijn mobiel en hij kan ze aan onze zoon mailen. Dat was opdracht één en met enige hulp lukte dat..
Dacht ik... want er kwam een loeiharde schreeuw van de vliering naar beneden dat ie die mail niet meer kon vinden. En z'n eigen mailadres bestond al dus hij had voor het gemak versie 2 aangemaakt, maar was al zijn emails kwijt.
Domme Storm, je had natuurlijk zelf meteen naar de vliering moeten lopen om op te laten zien HOE je op je gmail in moet loggen, hoe je vervolgens de liedjes download en hoe je die vervolgens in een goede map zet. Dan kan manlief gewoon doen waar HIJ goed in is; en dat is muziek