Ik ben op vakantie, en vlak bij ons huisje is een strand. Mijn zusje en ik gingen erheen, even pootje baden. Ik had mijn telefoon bij me, maar ik wou die niet los op het strand laten liggen. Dus deed hem in mijn schoen, en deed daarna mijn hand in mijn schoen. Was eigenlijk best handig.
Er waren (soms best hoge) golven en daar probeerden we over heen te springen. Dat ging heel lang goed, maar toen, vlak voordat we weer terug naar het huisje gingen... Ik sprong over een golf heen, en gleed uit. Ik viel op mijn kont in het water. Dus daar ging mijn droge broek/t-shirt.
Maar het was eigenlijk wel grappig en mijn schoenen (en dus telefoon) waren nog boven water. Terwijl ik druk bezig was mijn schoenen boven water te laten houden en eigenlijk aan het nadenken wat er gebeurde kwam er een golf van achteren... Ik werd kletsnat, en mijn telefoon ook. Dat ik zelf zo nat was was geen probleem, want 5 minuutjes lopen en je kunt onder een warme douche.
Maar die telefoon kan niet zo makkelijk droog gemaakt worden... Gelukkig ging die wel direct aan, maar hij kan niet meer opladen en het geluid doet het niet.
En aangezien het morgen zondag is moet ik nog even wachten.
Maar aan de positieve kant: dit helpt me misschien wel een beetje om me van mijn telefoonverslaving af te komen.