Mijn laatste post hier is 2 jaar terug, dat kan niet
Ttv corona toen we thuis moesten gaan werken kreeg ik een desktop mee, maar langzamerhand wordt alle verouderde apparatuur vervangen door laptops, en afgelopen maandag was mijn desktop eindelijk aan de beurt. Dus ik alle spullen afgekoppeld en meegenomen, profiel omgezet, en afgelopen 3 dagen met laptop op kantooor gewerkt (ivm inwerken nieuwe collega's en een event).
Morgen werk ik thuis (en vrijdag heb ik vrij), dus vandaag moest alles voor het eerst mee naar huis. Dus rustig alles afgekopeld, in de tas gedaan, 4x gecheckt heb ik alles ... ja ik heb alles. Want ik heb geen zin om weer terug te gaan morgen om een docking station oid op te halen.
Half uurtje later thuis, ik denk ik sluit rustig vast alles aan. Alles in 1x in orde. Dus ik plof even op de bank, voordat ik naar de keuken loop om eten te maken. Eventjes wat appjes en prive mail checken .... mmmm .... telefoon .... niet in mijn tas .... terug naar de auto .... mmm .... ook niet. Tsja, die kan dan maar op 1 plek zijn ....
En zo kon ik dus alsnog terug rijden naar kantoor .... gelukkig lag ie nog op het bureau waar ik de hele dag had gezeten