Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Zainab: juf er zit een spin in je nek!Ik: ja joh dat is Willem mijn huisspin, hij mocht vandaag mee naar school.Zainab: echt? (om zich daarna te beseffen dat niet zij mij maar ik haar in de maling nam)
Mijn neef en zijn vriendin hadden een house warming party en daar hoorde een BBQ bij. Maar ze hadden ook een mini pizza oven (zie hier een voorbeeld)Je kon je eigen mini pizza klaarmaken, klein kwartiertje erin leggen en klaar. Dus zo gezegd zo gedaan, pizzatje gemaakt en na een kwartier trek ik m eruit ... ik zie m nog door de lucht vliegen en op de grond belanden ... lekker met 30 man om je heen. (Heb wel nog een nieuwe kunnen maken en die was heerlijk!)
Ik had dus een kleine stroopoverstroming in mijn tas (zie irritant topic). Het was zo ontzettend goor. Alles kleefde aan elkaar vast, alles zat onder. Dus ik had mijn spullen eruit gehaald, van een aardige mevrouw een doekje gekregen om de spulletjes een beetje schoon te maken... Maar die tas zat helemaal onder. Ik ging dat ding echt nooit meer schoon krijgen en ik wist niet hoe ik dat nog fatsoenlijk mee naar huis kon krijgen. Dus besloot 'm in de eerste de beste prullenbak te donderen die ik tegenkwam. Was alleen vergeten dat er nog een ov-chipkaart en een zonnebril in het zijvakje zaten. Net helemaal terug gefietst. Maar de tas was weg.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
865 gasten en 6 vaste bezoekers