Zonnebil is terecht ja.
Daar komt ie dan hoor:
Het begon er mee dat ik jongste te laat bij zwemles afleverde, omdat ik de dacht dat de les pas om 9.30 uur begon, terwijl dat toch altijd al 9.15 uur is.
Eenmaal weer thuis was er een akkefietje met een omgevallen bakje corn-flakes, maar dat mag voornamelijk op het conto van jongste geschreven worden.
Op het moment dat ik bedenk dat het toch wel de hoogste tijd is om te vertrekken kan ik mijn sleutels nergens vinden. Die blijk ik de vorige dag in de verkeerd la te hebben gedeponeerd. Ook voor mijn portemonnee moet ik verschillende tassen af, maar dat is niet echt blond vind ik.
Lekker karren in de auto. Ondertussen (heel voorzichtig) een sms-je sturen naar Daisy dat het toch wel een kwartiertje later wordt en dus een afslag missen. Gelukkig was D*N zo aardig om ook te laat op het station te komen en hebben ze dus niet zozeer op mij hoeven wachten.
Bij het uitstappen uit de auto bij het station had ik nog een zonnebril, bij het instappen ineens niet meer en ik kon hem echt nergens meer vinden. De volgende dag bleek hij achter mijn stoel te liggen.
Volgens mij heb ik daarna ook nog wel wat domme dingen gedaan, maar dat heb ik allemaal niet onthouden hoor.
De klap op de vuurpijl is toch wel deze: bij Aapje thuis wilde ik mijn navigatie aan de oplader leggen, maar toen bleek dat ik het snoer van de accuboormachine had meegenomen
Had jij nog aanvullingen Hulpdakdekker?