Speciaal voor Cout
Donderdag: i.v.m. een cursus die ik moest geven alvast de laptop van mijn werk mee naar huis genomen, om de cursus voor te bereiden. Toch maar weer terug naar mijn werk, want het boek en het werkboek zijn ook wel handig in de voorbereiding. Uiteindelijk voor ik naar de cursuslocatie ging nogmaals langs mijn werk, want de presentielijst en de evaluatieformulieren lagen daar nog
Gelukkig is de zaak maar 300m verderop
Vrijdag: mijn mobieltje laten liggen na afloop van de vergadering
wordt nu nagestuurd
Gisteren: ik zou het gras maaien terwijl manlief wat aan het klussen was in de garage. Ik alles klaargezet, stekker in het stopcontact, even nog naar binnen om iets te doen en vooruit, ook even een snelle blik op het forum. Tien minuutjes later naar buiten om eindelijk te beginnen met grasmaaien, doet dat kreng het niet
Vijf keer proberen, hele snoer nagelopen, heeft manlief de stekker uit het stopcontact gehaald, want dat had hij even nodig terwijl ik binnen was
Vandaag: het dekbed zat niet goed in de hoes, maar manlief had nog geen zin om op te staan. Ik alles van hem afgehaald, en 5 minuten worstelen om het dekbed goed te krijgen, eigenwijs tegen hem zeggen dat ie nou niet meer hoeft te helpen. Leg ik alles terug, zit het nog steeds niet goed
Toen toch maar even samen gedaan dan