Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Hoho, WIDM begint met 9 kandidaten, een finale met 4 is dus een finale met 3 kandidaten en 1 mol. Da's 1/3.
wat mij betreft moet er iedere aflevering iemand naar huis. Liever geen afleveringen waarin er niemand uitgaat of iemand terugkeert.
degene die tereugkeert, valt daarna toch weer snel af. Gebeurt dat niet binnen twee afleveringen, dan mag je je kaarten op die persoon zetten als mol. Immers, hoe kan iemand die vitale informatie mist, toch in het spel blijven?De enige die dat kan is yomanda, maar die doet gelukkig niet mee.
Gaaf! Is die map je WIDM map? Ik ben niet nieuwsgierig hoor.
ja.. wat dan?
Bleef Roderick ook niet lang in het spel? En Paul Rabbering, was die er niet eens uit geweest?
Paul Rabbering werd toch teruggekocht door, ik meen, de mol, bij de veiling?
En Roderick was afgezonderd met Liz. Die zetten de dansvoetjes op de vloer terwijl beiden daardoor essentiële info misliepen.
Dat herinner ik me, maar hij heeft dus nooit uit het spel gelegen.
nee, heeft onder het genot van een goed glas wijn de tango geleerd.......ook niet verkeerd, toch?
degene die tereugkeert, valt daarna toch weer snel af. Gebeurt dat niet binnen twee afleveringen, dan mag je je kaarten op die persoon zetten als mol. Immers, hoe kan iemand die vitale informatie mist, toch in het spel blijven?
nou, je hebt 5 mannen en 3 finale plekken...
Ik dacht een finale met allemaal mannen.
Overigens gaat het weer erg wennen worden om een Belgische vrouw helemaal Hollands te horen praten. Ik ben Vera Mann helemaal anders gewend in de Vlaamse Idols.
Deze stonden allemaal op Wikipedia en Anton heeft zelf bevestigd dat de namen van de kandidaten bekend zijn. Zou me dus sterk lijken dat het fout is. Niet dat Wikipedia altijd even betrouwbaar is, maar het zou wel sterk zijn mocht het zo zijn nadat Anton zei dat ze bekend zijn
Die redenering klopt niet helemaal. Iemand die er uit is geweest, weet mijns inziens juist méér dan de andere kandidaten!Hij kan al iemand volledig van zijn verdachtenlijstje strepen!Paul Rabbering heeft er alleen maar voordeel van gehad dat hij eruit vloog en weer terug mocht komen.
In het geval van Paul kan zijn eliminatie ook beschouwd worden als iets positiefs: hij wist dat hij totaal verkeerd zat en kon zijn tactiek bijstellen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
595 gasten en 6 vaste bezoekers