Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Novum heeft dit geschreven: 'Het vijfde seizoen van Wie is de Mol is dit jaar opgenomen in Noord-Ierland'5de!!? zeg maar gerust 9de!
Horen jullie trouwens dat Pieter Jan in het fragment zegt: "Hun zoektocht begint hier, in Noord-Ierland." Wie weet waar ze nog meer heen gaan..
maar zuipen, dat kunnen ze......
Ik zet hem wel even op YouTube. Scheelt ook, hoef je niet steeds 800 MB te downloaden om die anderhalve minuut te zien.Vanavond ergens zal hij wel online zijn.
Ik denk dat die 'Hun zoektocht begint hier' hint niet echt een hint is. Dat zeggen ze toch altijd in de promo enzo? 'Hun zoektocht begint deze keer in ...' Wat een discussie hier. Ik heb me na een lange tijd toch maar geregistreerd en ik ben ook molfan dus pas maar op.
Tja maar dat zou dan kunnen betekenen dat het de andere keren ook gebeurd had moeten zijn terwijl er volgens mij bijna nooit tot nooit is veranderd van land tijdens de serie. (Wel van plaats natuurlijk) Ik hoop op een leuke serie met veel aanwijzingen.
Jaaaa, een leuke doedelzakopdracht! Ik heb sinds die opdracht niet meer zó gelachen bij WIDM (maar ja, dat kunnen ze ook niet meer zo herhalen natuurlijk)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
505 gasten en 3 vaste bezoekers