Nou vooruit, een zeven. Een paar prachtige psychologische subtiele mollenacties gezien gisteren. Helaas konden we die niet zien in de uitzending. Leuk hoe hij de psychologie van het spel gebruikte, hij dacht echt na over wat de kandidaten zouden gaan doen en maakte daar gebruik van.
Maar daarnaast ben ik wat teleurgesteld over de molkansen die hij heeft laten liggen. Hij heeft kandidaten gecorrigeerd (Sebas in de loods, Anniek bij de foto-opdracht), geld binnengebracht wat m.i. niet hoefde. Leuk hoor, dat hij hans de verkeere kant opstuurde en froukje niet kon vinden, maar met iets meer lef was de opdracht echt mislukt. Aardig hoor, dat 200 euro verstoppen in de trein, maar met iets meer lef had hij helemaal geen geld binnengebracht (had dat ding lekker uit het raam laten vallen joh, je werd toch al door iedereen verdacht). Geweldig hoor, dat je voor durfde te zeggen bij het ganzeborden, maar met iets meer lef had je je eigen vragen fout beantwoord. Leuk hoor, dat je vivienne bij het kasteel het werk liet doen, maar wat was jouw mollenactie? En nu stop ik, sorry voor mijn gezeur, ik ben er gewoon nog niet overheen dat Anniek de mol niet is.
Wel superknap dat hij het op dat moment pas hoorde dat hij de mol zou zijn en niet in paniek raakte. Lijkt me erg eng.
Alle Jon-stemmers, gefeliciteerd, het moet niet makkelijk zijn geweest om op hem te blijven zitten.