Ik heb de statistieken even aangepast naar aanleiding van de vorige aflevering. Als er nog animo is, wil ik de hele lijstjes wel weer even posten bij alle kandidaten. Of moet ik ze gewoon even editten?
Top 5 Aantal Mollenstreken
1. Jon (13)
2. Anniek (12)
3. Dennis (8 )
4. Viviënne (7)
Wat mij opvalt is dat Anniek heel erg is gestegen, die was ook heel erg verdacht deze aflevering dus dat kan wel kloppen. Ze wordt wel weer verdachter voor mij.
Top 5 Aantal Kandidatenstreken
1. Viviënne (13)
2. Jon (12)
3. Anniek (11)
4. Dennis (10)
En Jon is hier gestegen. Misschien toch wel wat vertrouwen winnen nu die zo wordt verdacht? Viviënne nog steeds op 1 natuurlijk. Verder ligt het eigenlijk best wel dicht bij elkaar dit jaar, maar dat kan ook kloppen, want het is heel moeilijk dit jaar.
Top 5 Kandidaat die het meeste geld binnenbracht
1. Viviënne (6350)
2. Dennis (3800)
3. Anniek (3450)
4. Jon (2865)
Viviënne met stip op één! Dat lijkt mij verder wel logisch. Jon als laatste, zoveel geld haalt hij nou ook weer niet binnen en Dennis en Anniek hangen er een beetje tussen.
Top 5 Kandidaat die het meeste geld uit de pot haalde of ervoor zorgde dat er geen geld in de pot kwam
1. Dennis (3750)
2. Viviënne (3700)
3. Jon (2750)
4. Anniek (650)
Wat mij dwars zit dus bij Anniek, is dat zij niet zo heel veel geld uit de pot haalt of het uit de pot weet te houden. Dennis en Viviënne zijn hier toch wel beter in.