Welke genialiteit?
In deze studie kan ik precies kwijt waar ik goed in ben en wat ik leuk vind. Talen, culturen, geschiedenis, antropologie, religie komen allemaal aan bod. Plus je specificeert je in het tweede jaar to taalkunde of cultuurkunde, niet alleen over Afrika dus. Het is ook te combineren met vakken van andere studies zoals taalwetenschap, wat ik ook nog steeds interessant vind. Het is heel breed en ook goed voor mijn groei en ontwikkeling als persoon, vooral ook omdat je dus een half jaar in Afrika studeert. Het is heel kleinschalig en daarom ook een proactieve studie. Ik kan hier al m'n talenten en daarom ook heel veel motivatie in kwijt en omdat het geen opleiding tot een specifiek beroep is houd ik mijn opties open en houd ik precies alles over dat ik leuk vind en dan specifiek over Afrika, dat me altijd al gefascineerd heeft.
Dus ja ik denk dat ik m'n genialiteit wel kan gebruiken al besef ik me na het typen van deze post dat het veel genialer zou zijn om gewoon lekker te doen waar ik zelf gelukkig van word en niet per se moet willen voldoen aan iedereens verwachtingen van mij.