Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Lukie4 doet ook volgend jaar groep acht, veel succes. Mike van Oosten@MikevOo Weer groep 8 volgend jaar #zinin
Ik ben over naar 6 VWO met deze cijferlijst:Levo 8,0Nederlands 7,0Engels 7,1Duits 7,4Geschiedenis 6,5Economie 7,5Wiskunde A 6,4 Maatschappijwetenschappen 7,5Muziek 6,2Gym VCkv V
Mooie cijfers Miek alleen jammer van het in vergelijking tot de rest, lage cijfer voor muziek. Maar misschien kun je je cijfer met een punt ophogen door komend schooljaar (in november?) het songfestival te winnen hier Ga je naar je docent en zeg je kijk: eerste plaats in een volgens Lukie toondove competitie, maar wel mooi gewonnen. En oja, geniet straks van het laatste jaar. Dat is om voor je het weet, maar herbergt wel super leuke momenten (Gala, gymlessen met vrije keuze en vast nog wel meer).
Ik mag denk ik ook meer naar school na de vakantie
maar nog niet bij bakkertje op school denk ik
wat voor stage Tim? leuk Lama heel veel succes. Keuze is wel belangrijk met afstuderen maar voor de rest niet hoor. Je diploma is voor groep 1 t/m 8
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
927 gasten en 0 vaste bezoekers