Die hoorcolleges via zoom wennen toch echt. Ik heb vandaag gewoon uit mijzelf het woord genomen tijdens het college, terwijl ik vorig collegejaar steeds uitlogde als we moesten discussiėren
Verder wel wat stress. We hebben net afgelopen weekend onze 1e paper moeten inleveren, nu moesten we een probleemstelling plaatsen voor onze 2e paper, maar die van mij was afgewezen
Toen kon ik niks bedenken, althans niet hoe ik de vraagstelling zo moest krijgen dat ie voldeed aan hun voorwaarden. Dus heb ik de docent maar gemaild met: dit vind ik interessante onderwerpen, hoe kan ik ze zo krijgen dat ze wel voldoen aan jullie voorwaarden
Dus nu ga ik de Coronawet uitpluizen op rechtsstatelijkheid.
Maar goed, we moeten de 1e versie dinsdag al inleveren, dan donderdag feedback leveren op de papers van onze medestudenten (benieuwd of ik net zoveel te doen heb als vorige keer
) en daarna hebben we dan nog meer dan een week voor de 2e versie. Dus dat is wel een beetje scheve verhouding, maar schijnbaar moeten mijn medestudenten voor het andere verplichte vak (dat ik vorig jaar al heb gevolgd) ook een paper inleveren.