Nederlands examen was trouwens niet leuk .
tekstverklaring was wel te doen maar de samenvatting kon echt niet.
ten eerste veelste weinig woorden... en ten tweede stonden de punten die je moest benoemen niet in de tekst.
Ik heb die tekst wel een paar keer doorgelezen maar kon bepaalde punten gewoon niet vinden .
En mijn woordenaantal was ook een groot probleem...
heb hele alinea's moeten schrappen en heb waar het maar kan de bijvoegelijke naamwoorden geschrapt.
Gewoon herkansen als je je cijfer niet leuk genoeg vind
Heb ik ook gedaan, examen van twee jaar geleden was ook kut. Had ik een 6,4 ofzo, stond ik eeen 7 gemiddeld, terwijl ik met een 8,5 ofzo het examen in ging. Herkansinkje gedaan, zonder nog te leren ofzo, op een zonnige zomermiddag. Hup, 7,7. 8 op m'n eindlijst, ik ook weer tevreden
@Elise: nee dat kan natuurlijk echt niet, Biologie slecht maken
Ben ook lekker druk bezig.. Metabolisme tentamen (IN HET ENGELS!!:S) was arghhhhh... Eerst ging het wel lekker, toen zat ik een kwartier minstens te rommelen op 1 vraag (was nogal in de war) en toen kwam ik uiteindelijk in tijdnood en kreeg ik het niet af..
Tot nu toe nog nooit langer dan 2 uur met een tentamen bezig geweest, en nu had ik opeens MEER dan 3 uur nodig. :S
En dit weekend nog 3 assignments, een practicumverslag voor het missen van practicum vorige week en een werkcollege omdat ik werkcollege pas gemist had maken van biotech.. Stress, want komende week alweer tentamen :S