Nieuws Volg ons ook op Twitter!
ah gezellig; kan je op kot in Huize Schulz
Als toerisme expert zou ik dat eigenlijk wel willen afraden. Het is leuk, maar een industrie waar de banen niet echt voor het oprapen liggen. En ik zie dat niet verbeteren de komende jaren.
Examens per ongeluk versnipperdPapierversnipperaar» Papierversnipperaar Sumit - Flickr / Creative Commons 2.0 by-nc-sa Toegevoegd: vrijdag 14 jun 2013, 15:55 Update: vrijdag 14 jun 2013, 16:13Havo-leerlingen van het Edith Stein College in Den Haag moeten het examen Duits overdoen vanwege een blunder. De nagekeken examens zijn bij een docent thuis door een misverstand bij het oud papier terecht gekomen en door de papierversnipperaar gehaald. Daardoor konden de examens niet door een tweede docent gecontroleerd worden. Dat is verplicht.De zes leerlingen die het examen Duits hadden gemaakt, moeten dat opnieuw doen in de herkansingsperiode, volgende week. Daardoor weten ze nog niet of ze geslaagd zijn. "Ik had mijn examen al via internet gecontroleerd en zou daarmee geslaagd zijn. Nu moet ik het examen volgende week opnieuw gaan maken. Ik had mijn vakantie al geboekt", zegt een leerling.
netjes Rens, mag je zeker trots op zijn
Ik heb zojuist mijn TTO Junior Certificate gekregen, inclusief de resultaten van een Cambridge Checkpoint Exam: 4.1/6 voor Engels Taalgebruik. Trots hiero .
die heb je alvast in de pocket!! gefeliciteerd
Contrafibularities
Mijn tentamen vanmorgen ging echt super slecht De oefententamens waren veel makkelijker. Ik weet van alles over Hugo de Groot en ook over wat ie heeft geschreven. Maar welk maatschappelijk en welk filosofisch probleem hij daarmee dacht op te lossen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
865 gasten en 8 vaste bezoekers