Concentratieloos, dus dan maar even hier een studie-update geven
Dit jaar gaat nog steeds heel goed, wel heel druk nu in die laatste periode, met verslagen en deadlines enzo. Wel allemaal leuke opdrachten
Volgend jaar heb ik nog een paar vakken voor m'n derde jaar Taalwetenschap: in totaal nog 3 vakken en een kleine stage (in het Phonetics lab, EEG lab, Eyetracking lab of Babylab op de faculteit). Daarnaast heb ik 30EC aan keuzeruimte. Die vul ik ofwel in met een halve minor Brain and Cognition (15EC in het eerste semester, en dan andere keuzevakken in het tweede semester maar daar moet ik nog naar kijken), ofwel met een minor Mind and Brain
. Brain and Cognition is mijn eerste keuze, maar ik sta daarvoor op de wachtlijst dus ik moet nog afwachten of ik daarin wordt geplaatst
.
Oh, en daarnaast ga ik met Hidm bestuur doen bij de studievereniging van Taalwetenschap
.
Dus dat wordt lekker druk allemaal, dus wie weet ga ik een halfjaartje of een jaartje uitlopen met m'n studie en dus nog niet afstuderen volgend jaar. Er zijn nog zoveel leuke vakken die ik wil volgen