Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Opvallend dat er een paar mensen zijn die 0 punten hebben .... stel je hebt de Pool maar 1 keer (slecht) ingevuld, dan heb je voor de vraag "Is De Mol een man of vrouw?" toch sowieso punten ?
Stemmers: 252Anniek: 52.8% Jon: 29.4% Vivienne: 17.9%
Afl. 7:Stemmers: 377 Jon: 32,4%Dennis: 28.4%Anniek: 26.5%Vivienne: 12.7%
Afl 8.Stemmers: 300Anniek: 49.7% Jon: 32% Vivienne: 18.3% Nog 77 stemmers hebben niet gestemd :O.Wat ik zo sneu vind is dat alle Dennis aanhangers naar Anniek zijn gegaan, zoals ik al zei;). Hoezo ze stijgt plotseling even met 25% aan stemmen naar dat Dennis eruit ging.En dan beweerd nog steeds iedereen dat ze haar al verdenken vanaf afl 1.Laat me niet lachen.
Ik ben anti-principieel bezig... Heb zojuist mijn pool veranderd! En dat twee uur voor de uitzending. Aaaahhh wat ga ik hier spijt van krijgen....
Vorig jaar moesten we nog een week wachten eer de mol bekend werd en we konden toen in die week niet meer stemmen.Mocht dit vanavond weer het geval zijn, kan er dan wel een mogelijkheid worden geschapen te kunnen gaan stemmen?Want er is dan nog steeds niets bekend?
neeeeeeeee ik zak nu wel een paar plekkenheb viv de eerste 3 afleveringen als tweede gezet, daarna telkens als eersteen was nu net toch weer teruggeswitch naar verliezerHet lijkt me met deze uitslag dat Jon de mol isOf het is allemaal bedrog en Viv zat op Anniek
Haha jij ook al Gisteren Viv en Jon nog snel omgewisseld, Jon winnaar/Viv verliezer, stomme molmail Gelukkig verder vanaf de allereerste pool Viv als winnares, dus die buit is alvast binnen Nu de mol nog.... twijfeldetwijfel....
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
660 gasten en 3 vaste bezoekers