- Groepsfoto aan het eind van elke aflevering: Anniek staat ongeveer in het midden en de anderen lijken een stukje om haar heen te draaien, terwijl zij stil staat (of het minst beweegt). Dit zou een hint kunnen zijn als je het opvat als 'alles draait om de Mol'.
Ik vind het na het terugkijken van afleveringen ook ontzettend verleidelijk om toch van mol over te stappen.... Voornamelijk op basis van deze hint, want ik vond dit toch wel erg opvallend dat ze dit met de foto doen.
Daarnaast zit de waslijnbus me enorm dwars.... De lichte tas van Anniek ruikt ernstig naar voorkennis, terwijl Jon in die opdracht geen invloed kon uitoefenen.
Ook viel me op dat Anniek in aflevering 1 bij de topito-onderhandelingen als eerste haar hand prodbeert op te steken, maar wordt afgetroefd door Paula. Ook hier voorkennis? Wel weer opvallend dat ze als mol zijnde niet haar topito's afgeeft.... Ze had hier nog eens 1000 uit de pot halen. Maar wellicht is dit een voorbeeld van het aloude goodwill kweken door de mol in aflevering 1....
Erg verleidelijk om over te stappen, maar ik moet er nog ff één of meer nachtjes over slapen om te achterhalen, in te zien en te durven toe te geven of en dat ik met Jon er toch naast zit