Ik zou Anniek wel een leuke Mol vinden, maar ik ben er steeds zekerder van dat ze het niet is. Ik denk ook dat Dennis haar naam heeft ingevuld in aflevering 1 en toen een rood scherm kreeg. Iemand schreef het al ergens op het forum; Dennis was niet blij met de executie van Anniek (die niet doorging). Bovendien heeft hij Anniek nooit als verdachte genoemd bij de test. (Ik weet niet zeker of er geen biecht is waarin hij Anniek verdacht noemt.) Vivienne kon hij niet uitsluiten, hij ging in aflevering 6 het pact aan om dit wel te kunnen doen, en Rick heeft hij die aflevering min of meer uitgesloten nadat hij bij hem in de taxi's had gezeten. Over Anniek heeft hij het dan niet en Jon is zijn Mol. Waarschijnlijk omdat hij Anniek al uitgesloten had in aflevering 1, door zijn slimme actie.
Hoezo zou Dennis blij zijn als degene eruit gaan van wie hij weet dat hij/zij zeker de Mol niet is? Die heb je toch juist zo lang mogelijk in het spel en het liefst tot in de finale, want dan weet je zeker wie de Mol is. Anderen kunnen deze persoon dan weer verdacht vinden, wat weer een voordeel is voor Dennis, dus het lijkt me dat hij degene waarvan hij de naam heeft ingetypt, zo lang mogelijk in het spel wilt houden.
Hier is een filmpje waaruit blijkt dat hij niet mogelijk is dat hij Anniek heeft getypt. Hij typt namelijk eerst een letter aan de rechterkant van zijn toetsenbord, en daarna één of twee letters aan de linkerkant van zijn toetsenbord (waarvan we dus alleen het geluid horen). Dat kan dus niet Anniek zijn.
Dit is niet het originele fragment trouwens, maar een flashback. In aflevering 1, wanneer Dennis met Jon onderhandelt, komt ditzelfde stukje terug, alleen dan met geluid. Dat was bij het échte gedeelte niet zo. Kheb het vertraagd, maar het geluid van het getik van het toetsenbord kan je nog duidelijk horen.