Volgens mijn theorie is het niet zo dat Dennis niet blij was dat de executie niet doorging, maar was hij niet blij dat Anniek een rood scherm kreeg, waardoor ze door sommigen misschien afgeschreven zou worden als Mol. (Wat maar de vraag is.)
Ohw oke, dat had ik niet uit je eerdere post begrepen, maar dan vind ik de opluchting van Dennis (die "wow" van hem) weer niet helemaal kloppen. Bovendien zou hij gewoon nog Vera, Hans, Paula, Froukje, Sebastiaan, maar ook Dennis, kunnen hebben ingetypt. Volgens mij filmpje kan het alleen Hans, Froukje of Dennis zelf zijn, want dat zijn de enige kandidaten waarbij de één na laatste letter van hun naam aan de rechterkant van het toetsenbord zit, en de laatste letter aan de linkerkant. Aangezien hij in de biechten zei dat hij Hans het meest verdacht, en dat hij tegen Froukje zei dat ze in Dennis' top 3 stond (wat overigens niet waar hoeft te zijn), moeten we er serieus mee rekening houden dat hij ook gewoon "Dennis" heeft ingetypt, wat dan wel heel verdacht is.
De reden waarom Dennis niet blij was met die executie, was volgens mij gewoon omdat er niemand uit ging, en als kandidaat heb je liever natuurlijk dat er iemand uitgaat omdat de kans dan groter is dat je wint (zolang je het niet zelf bent -.-).
Hij was ook niet blij met die executie.
Uhu, dat zei hij na afloop, maar kdenk dat ik niet helemaal snap wat je bedoelt. Wat ik met mijn eigen post bedoelde is het volgende. Stel, Dennis heeft Anniek ingetypt, dan weet hij zeker dat Anniek niet de Mol is. Dan heb je Anniek liever zo lang mogelijk in het spel, want anderen kunnen die verdenken, terwijl jij al weet dat Anniek het niet is. Dan heb je een voorsprong en al helemaal in de finale, want als je weet dat Anniek het niet is, dan weet je zeker dat de andere de Mol is.
Maargoed, kheb vrij lang tussen Anniek en Dennis getwijfeld en eigenlijk zou ook nog Jon kunnen zijn, maar gezien zijn acties denk ik van niet. Omdat ik in de oprechtheid van Anniek geloof tijdens de eerste aflevering (toen ze zei dat ze 500 euro had verdiend), en niet in de oprechtheid van de winnaarsmentaliteit van Dennis, ga ik voor Dennis. Het feit dat Anniek wist dat je 500 euro kon verdienen door "nee" te zeggen, pleit wel een beetje tegen haar. Dat hoeft natuurlijk niet waar te zijn, maar ik geloof dus wel in haar oprechtheid en dat ze "nee" heeft gezegd. De andere die dan "nee" heeft gezegd zou dan Hans moeten zijn. Nouja, hoe dan ook is het niet makkelijk dit jaar, want er pleiten ook wel vrij veel dingen tegen Dennis -.-