Anniek is nog steeds de mol!
Meest duidelijke moment voor mij:
Ze zegt in de biechts telkens dat ze hoopt dat vief op haar stemt, maar na de auto-opdracht is ze Jon vreselijk verdacht aan het maken tegenover vivienne. Ze geeft hem alle schuld, wil met vief over hem klagen: hoe moeilijk kan het zijn! roept ze. Vivienne gaat hier duidelijk niet op in, wil ook haar ogen zien. Ik denk dat Vivienne alles op een rijtje heeft gezet en inmiddels tot dezelfde conclusie is gekomen als velen op dit forum; Anniek heeft het meest gemold en Jon heeft teveel onmolse dingen gedaan.
Verder:
- ze gaf zich te snel op voor de haviksogen en dat argument met de lenzen lijkt van tevoren bedacht zo snel kwam ze ermee.
- ze doet moeilijk over het starten van de auto en schakelen.
- ze luistert volgens Jon niet naar Jon.
- ze houdt zich bij de vragen bij de lantaarntjes wat op de achtergrond. De andere twee zeggen veel antwoorden meteen goed (heel onmols) ze rekt tijd door de opdrachten allemaal nog eens op te gaan noemen. De 850 is vrij duidelijk, ze gaat erin mee met een 'nou vooruit'
- ze pakt de meeste rode ballonnen met geld. Het geld gaat toch niet in de pot, met geld pakken hoopt ze minder verdacht te worden, ze heeft de antwoorden toch niet nodig. Een kandidaat heeft de antwoorden wel nodig.
Leuk dat ze ons nog een weekje laten speuren! Het zou nog steeds wel Jon kunnen zijn, maar ik geloof echt dat het Anniek is!