Wat baalde ik hard toen bleek dat Anniek de Mol niet was. Spijtig want ik vond toch dat alles naar Anniek wees. Wat was het hier leuk in de Anniek-tunnel. Ik heb de uitzending een beetje als een anticlimax beleefd. Van zenuwachtig naar onverschillig en ongeïnteresseerd naar weer heel geïnteresseerd tot in lachen uitbarsten. Ik heb het allemaal gehad de laatste aflevering. Vol ongeloof zat ik te staren naar het televisiescherm. Allez, het is toch Anniek, het kan toch niet zijn.
Ze is niet veel aan bod geweest in de laatste aflevering, nu dat is altijd zo als je niet de winnaar of de mol bent. Toch had ik op een beetje meer screentime gehoopt voor Anniek. Ze heeft toch immers ook de finale gehaald én ook nog eens de Mol ontmaskert! Hulde dus ook aan Anniek.
Wat heb je zelf toch ook lekker veel gemold. Veel meer dan de echte Mol welteverstaan want die gebruikte Anniek als een handig hulpmiddel dat goed van pas kwam af en toe. Ook is het ook een hele eer vind ik als je zelfs door de echte Mol wordt ondervraagd achter de spiegelwand. Verder werd ze vaak, zo bleek uit de ontknoping, het slachtoffer van de spelletjes van een eerder psychologisch sterke, soms zelfs gemene Mol.
Anniek was voor mij de perfecte mol, met haar mooie mimiek die soms boekdelen sprak of toch niet? Alles rond Anniek bleef hangen in een wazige geheimzinnige sfeer en dat sprak me wel heel erg aan. Ze is dan wel niet de echte Mol, ik en velen forumgangers zaten grandioos fout, voor mij blijft ze wel de Mol van deze serie. Anniek, jij blijft mijn enige echte Mol! En dat zal niet snel gaan veranderen. Wat heb ik genoten van je optreden in De Mol, ik zal het niet snel vergeten!