In het begin vond ik Dennis en te relaxte houding hebben: ik ben niet de Mol...
Maar gaande de rit vond ik hem toch erg leuk spelen. Die opmerking tegen Hans. Jij Hans is dat zo? Hebben we wel 1900?? Klopt dat wel??
Ik vond dat zo leuk....
Hij heeft het echt goed gespeeld, maar ik vrees dat zijn pact met Viv hem uiteindelijk de das om heeft gedaan.
Je ziet dat hij vanaf het begin al heel erg naar Viv trekt. Hij wil steeds dingen samen met haar doen, afspraken maken, etc.
Dat kan 2 dingen betekenen. Hij dacht dat zij niet de Mol was, maar een hele goede speler en wilde zo zijn eigen kansen verhogen...
Of.. hij denkt als vanaf vrij snel dat zij de Mol is en wilde haar zo goed in de gaten houden.
Dat laatste houd ik nl. ook nog open als mogelijkheid. Dat hij iedereen wilde laten geloven helemaal op Jon te zitten, maar ondertussen dus op Viv te zitten. En nu hij eruit ligt, weet hij zeker dat zij het niet is, maar ...
Mmmm, klopt niet helemaal. Want hij is nu zo stellig dat hij het weet en dat kan alleen maar als hij dus Viv niet verdenkt en alles op Jon of Anniek heeft ingezet. En omdat hij eruit ligt weet hij nu wie van de 2 het is...
als het dan toch Viv is, kan ik me voorstellen dat hij zijn pet opeet!