Zowiezo denk ik dat Dennis de Mol niet is. Ik weet wel dat niets is wat het lijkt hier in dit programma maar toen Dennis niet zijn eigen naam invulde in de eerste aflevering kon hij de mol al niet meer zijn. Dit betekent namelijk dat hij de vraag of hij de Mol is echt met "nee." heeft beantwoord want als het "ja." was geweest had hij er bij deze test achter moeten komen of hij de mol was en dat kan niet met andermans naam. In mijn ogen is hij het dus zeker te weten niet.
Aan de andere kant heeft hij wel een legitieme reden (in de ogen van de kijkers) om later in het topito spel (of misschien nog andere keren) met een kandidaat te onderhandelen "als jij zusofzo, dan vertel ik jou wie de mol NIET is"
Misschien heeft ie wel zijn eigen naam ingetyped, en liegt hij erover naar de kijker.
Of misschien wist hij al eerder dat hij de mol zou zijn.
Bij nader inzien vind ik het wel heel opmerkelijk dat meteen al bij de eerste opdracht bijna iedereen geld UIT de pot haalt, en mol wil zijn. Erg gemotiveerde deelnemers zijn ze dus niet.
(persoonlijk denk ik dat Dennis geen mol is, en een gemotiveerde kandidaat, maar er zijn wel véél aanwijzingen naar Dennis als mol)