Als het waar is dat er nog geen mol bekend is op het moment dat de kandidaten bij elkaar komen, kan ik me niet voorstellen dat ieder wat later aan de pc moet zitten om te kijken wie de mol is geworden. Wat als degene die mol wordt zich niet in kan houden en toch een reactie geeft, dit weten de programmamakers van tevoren niet en voor ons kijkers kunnen ze die reactie er wel uit knippen maar voor de kandidaten niet dus lijkt me dat erg riskant. Hiermee wil ik zeggen als de mol nog niet bekend was in het echte begin dat ze aan komen, op het moment dat ze moesten checken wie het geworden was wist volgens mij degene die mol zou worden dat al wel.
ik blijf het begin van wie is de mol ongewoon vinden. Hoe meer ik erover nadenk hoe vreemder ik het vind. Zeker dat met Dennis.
1: Hij zegt ronduit nee op de vraag of ie de mol wil zijn en hij kwam als eerste aan. Terwijl geen enkele ander kandidaat dit antwoord, of er is twijfel of ze vinden het geweldig om mol te zijn en laten we eerlijk zijn ongeacht of je er geschikt voor bent de mol zijn is toch bijna ieders droom. Je weet zeker dat je tot aan het einde mee mag doen.
2:Wat is zijn reden om een andere naam in te vullen, is hij ook werkelijk zo adrem om gewoon een andere naam in te vullen geen enkele ander kandidaat heeft daar aan gedacht en hopen nog de mol te mogen zijn en wat als Dennis de naam van de "echte mol" gekozen had, dan is er voor hem niet veel meer aan en wat zouden de programmamakers daarmee moeten, 1 iemand die al weet wie de mol echt is. Het zal echt wel gefilmd zijn wat iedereen heeft ingevuld. Heeft hij ook wel werkelijk een andere naam ingevuld?