Zou Dennis soms al vanaf aflevering 1 weten wie de mol is doordat hij per ongeluk de goede naam heeft ingetypt? Ik bedoel : hij zei toen, ik typ een ander z'n naam in zodat ik in ieder geval weet wie het niet is. Maar wat nu als hij toen de naam van de mol heeft ingetypt?! Die indruk maakt hij soms wel : hij hoeft zich niet verdacht te maken, kan de pot spekken waar mogelijk, maar strooit anderen toch zand in de ogen zo af en toe... Het zou wel een stunt zijn
Kdenk dat de oud-mollen achter hem wel een beetje verontwaardigd dan zouden kijken en misschien wel schrikken. Als ik het plaatje er even bij haal:
http://i43.tinypic.com/2r61mab.gifDit is dus vertraagd, en eigenlijk duurde dit ongeveer 0,3 seconden. De mensen die hij waarschijnlijk niet heeft ingetypt zijn:
- Rick, Paula, Hans (want hij zegt in aflevering 1 dat hij die drie verdenkt, en hij had Rick ingevuld bij zijn test in aflevering 5)
- Jon (want dat is zijn hoofdverdachte nu)
- Viviënne & Sebastiaan (te lang om te typen, en het lijkt alsof hij net begon met typen omdat hij net voorover buigt)
- Vera (haar naam bestaat uit allemaal letters aan de linkerkant van het toetsenbord)
- Froukje (Dennis zegt dat ze in zijn top 3 verdachten staat, maargoed, dat kan ook gelogen zijn)
Dan blijven Anniek en Dennis zelf volgens mij over.
Dan nog iets. In aflevering 1, wanneer Dennis met Jon onderhandelt, komt ditzelfde stukje terug, alleen dan met geluid. Dat was bij het échte gedeelte niet zo. Kheb het vertraagd (het geluid van het getik van het toetsenbord kan je overigens nog steeds duidelijk horen), en dan krijg je dit (je geluid moet dan wel iets harder staan volgens mij, maar niet schrikken van het begin -.-):
http://www.youtube.com/watch?v=6ap1EocN1H0&fmt=18Oftewel, je ziet en hoort hem eerst met zijn rechterhand een letter intikken, en vervolgens met zijn linkerhand twee letters. En als je naar het toetsenbord dan kijkt, kan je geen enkele naam vormen waarbij de op 2 na laatste letter aan de rechterkant van je toetsenbord zit, en waarbij de laatste twee letters aan de linkerkant van het toetsenbord zit. Dat is dan vrij dubieus -.- Het kan ook zijn dat hij dan met zijn linkerhand maar één letter heeft ingetypt, en dan hou je Hans, Dennis, Vivienne en Froukje over. Misschien dat hij dan toch zijn eigen naam heeft ingetikt, wat dan weer érg verdacht is (Dit stukje komt overigens rond 40:10 in aflevering 1 en is 4x vertraagd)