(ben pas net begonnen met kijken dus ik weet niet of Dennis er nog in zit, maar:)
-Die blik van Dennis wanneer hij zegt: "Ik beschouwde Sebastiaan wel als 1 van mijn grootste concurenten". Vond ik wel erg lijken op een mol die de grootste wannabe-mol (Sebastiaan was echt te gek
) van de groep als zijn concurrent bestempelde
Edit: ben inmiddels iets verder in de aflevering...
-Dennis wordt vaak in beeld gebracht. Is dat in deze fase van de show wel of geen teken van mol-zijn?
-Een andere opmerking van Dennis vond ik ook wel verdacht: "Vivienne keek mij aan en ik gaf haar een knipoog, zo van, verneuk het maar,
het maakt mij niet uit dat het geld uit de pot gaat... (lange pauze)...".
Dit vind ik overigens ook heel onkarakteristiek voor de kandidaat-Dennis, de fanatiekeling die voor het geld gaat normaal gesproken.
-Een mol die een pakt sluit is natuurlijk wel te gek. Ook handig is het feit dat iedereen weet van het pakt, zoals blijkt uit de restaurant opdracht: Dennis kan zeggen: Ik zou het niet doen!... en: of niets doen en 1850 euro erbij. Want Vivienne zorgt er uiteindelijk, niet heel verrassend, voor dat ze het risico toch wagen.
-Van de drie obers zijn Jon en Vivienne perfect bezig, wat betreft de groepjes. Dennis heeft totaal niet bijgedragen daaraan (oke toegegeven, dat kan ook zijn om het pact te sterken in de hoop dat het toch nog niet goed ging ofzo)
-Zou de wie=Dennis hint toch kloppen? Hebben ze die er in gestopt in de hoop dat wij zoiets zouden hebben van: te makkelijk?