Ik kan het niet meer laten, het kan toch nergens op slaan, ik heb dennis nog nooit iets verdachts zien doen, ik ga het eens zelf op een rijtje zetten
Molse acties
Dennis en Jon komen er niet uit met de topito's
Dennis begrijpt de huisnummers niet bij het reuzenrad. Dennis zegt dat hij bij Hans moet, terwijl hij bij iedereen zonder tattoos zou kunnen (maar ja, hans staat klaar, dus dan is er meteen een bakje goed, nog meer uitleg zou tijd kosten).
Dennis en vivienne zijn te laat binnen bij de telefooncelopdracht
Dennis wil absoluut niet dat mensen in zijn tas zitten terwijl daarna het geld in zijn tas wordt gevonden. Was het geld eerder al bij de mol in de tas gestopt? Wanneer anders?
Misschien heeft Dennis gemold met de portofoon bij de auto's
Dennis wil veel geld uitgeven aan tenten. Hij ergert zich dat de groep niet samenwerkt en loopt weg van de groep (hopend dat ze hem komen helpen?).
Dennis zet 200 in en komt daarmee op -1000. HIj volgt dezelfde route als sebas, de -5 in. (maar volgens mij hoopte hij op hun strobalen)
Dennis interpreteert de supermarktopdracht verkeerd (was ook niet helemaal duidelijk)
Dennis is niet zo sterk met het dragen van het ijs
Dennis gooit het blok ijs kapot zonder het vast te houden
Dennis doet weinig bij de serveeropdracht.
Onmolse acties
Dennis bedenkt dat het handig is om een ander in te typen. Hiermee wordt de kans dat hij een kandidaat is en inderdaad nee heeft gezegd, voor mij groter.
Dennis vindt de helm van Froukje
Dennis corrigeert Sebastiaan bij de camera's
Dennis ging als eerste op de bus met de kleding, hij rekent uit dat ieder 14 kledingstukken mag, dat is eerlijk en neemt iedereen over. (daar had hij toch wel iets leuks kunnen mollen, al was het maar zorgen dat hij de opdracht verkeerd doorgeeft?)
Dennis vindt enveloppen met geld, maar niet de vrijstelling.
Het lukt Dennis niet om de leiding te houden bij het formeren van teams voor de autokerkhofopdracht.
Dennis hoort de telefoon in de telefooncel, Vivienne niet, hij roept vivienne (daar moet de mol doen of ie het niet hoort)
Dennis doet goede dingen bij de opdracht met het reuzenrad. Vief en paula schrijft hij meteen goed op. Hij vertelt meteen, vanuit zichzelf, dat hij zelf twee tattoos heeft (mol zou dat nooit goed vertellen). Legt het goed uit aan Paula. Ook de tweede keer dat hij beneden staat doet hij het goed. Legt het goed uit aan de volgende, geeft de huisnummers goed door.
Dennis geeft het goede antwoord door de telefoon bij de telefooncelopracht, hij vraagt de weg.
Dennis leidt de x2 naar de 1000
Dennis doet zijn best om de strobalen op een handige plek te leggen
Dennis doet niet handig zijn best om de groep te overtuigen van geld uitgeven voor tenten, hij loopt weg en frustreert zich in zijn eentje ipv overtuigende argumenten geven.
dennis brengt als enige geld binnen bij de kastelenopdracht.
Dennis wil op de markt niet opsplitsen (een mol kan dan dus echt niet mollen)
Dennis geeft bij het ganzenborden een goed antwoord.
Dennis en Rick doen het erg goed bij de fotoopdracht
Dennis corrigeert Anniek 2x bij het kopen van te dure spullen
Conclusie: veeeeeeeeel te veel onmolse acties en weinig overtuigende molacties, de laatste aflevering wat, maar toen had hij een pact waarin hij anderen op het verkeerde been wil zetten (Dennis, wakker worden, dat doen een hoop anderen al de hele serie, daar hebben ze geen pact voor nodig!)
Nu jullie weer. Een mol moet wel mollen, hoeveel hints er ook naar hem wijzen.