Misschien om de kijker op het verkeerde spoor te brengen. Kheb het idee dat er genoeg kleine hints zijn waarvan de regie wel van bewust is dat het een foute hint is. Kzeg niet dat ik daar heilig in geloof hoor, maar het zou me niet verrassen. Kdenk eerder dat het 'gewoon' een fout is.
Maar oke, sommigen/velen denken dat het een kijkershint is, en anderen (waaronder ik dus) niet. Mijn reden is dus omdat het vreemd is om een hint te geven waarom iemand niet de Mol is, want waarom zou je dat als regie willen doen -.-, Kvind jullie argument minstens zo sterk hoor, maargoed, we komen er vast over 2 weken achter (hopelijk niet vandaag -.-)
Ik denk eigenlijk niet dat de regie zich erg bezig houdt met zogenaamde 'foute' hints.
Namelijk, 95 % van de dingen die wij als hint betitelen, is geen hint.
Maar omdat wij de afleveringen nog ondersteboven in de badkuip kijken op zoek naar hints, komen er natuurlijk heel veel dingen uit die geen hint zijn, maar wel zo lijken.
Oftewel; wij zoeken het zo ver dat we veel te veel dingen vinden.
Maar als zo'n fout bij de test een gewone fout is, dan zouden ze dat imho nooit zo er in monteren.
Die testvragen komen ook niet direct van de test af hè, dat wordt er later ingemonteerd om ons op een bepaalde denkwijze te brengen.
Dus moet er een hint in zitten. Maar welke, daar ben ik nog niet uit. Voorlopig zie ik het maar als een kans om Dennis af te schrijven als mol.
En ja, misschien is het ook wel om ons op het verkeerde spoor te zetten. Maar dan blijft het raar als Dennis de mol blijkt te zijn, want de testvragen impliceren dat die op dat moment zo gemaakt worden door de kandidaat.
Dus als dit zo'n hint is, spreekt de montage zichzelf tegen.