Dat kan natuurlijk ook. Als je geld uit de pot wilt halen, dan is het beter om in de eerste groep te zitten, en als je onverdacht wilt worden, kan je beter in de tweede groep zitten, lijkt me dan. Grootste kans (met nadruk op kans) is dan Froukje in de eerste groep, en Jon in de tweede groep.
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Ik verdenk nu Jon het meest, ook al heeft die 2030 euro die hij gevonden heeft (half geld), vast echt wel iets opgeleverd. Dus daarom zou je kunnen zeggen dat hij de Mol juist niet is, en je aan iemand moet denken als Froukje, Anniek of Paula (0 euro). Maar wat je zegt over het geld dat op de zelfde plek gevonden is, dat zou best kunnen, dat dat de halve briefjes waren die bij elkaar horen. Maar het zou ook best kunnen dat het geld voor de Mol in de tweede groep zo is neergelegd, dat het verkeerde geld het makkelijkst gepakt kon worden. Het lijkt me geen probleem voor de Mol om te onthouden dat dat geld bijvoorbeeld in kamer 1 en 2 ligt.
Overigens bestaat een 1000 euro briefje in WIDM wel. Ik heb er hier een paar.
edit: Iets anders; als Hans er volgende week echt uit gaat (zie muzikale aanwijzingen), dan ziet het er voor Froukje als Mol niet goed uit. In zowel aflevering 1 als 2 stemde Hans op Froukje.