Bij de test in aflevering 1 zie je Hans de test maken rond minuut 45.19. Daarna zie je het computerbeeldscherm met de 20ste vraag: Wie is de Mol? Dan zie je Hans denken, en daarna zie je de muis naar Froukje gaan. Daarna wordt er geklikt
Bij de test in aflevering 2 zie je Hans de test maken rond minuut 45.06. Daarna zie je het computerbeeldscherm met de 12de vraag: Hoeveel enveloppes vond de Mol in het grote gebouw? Daarna zie je een flashback, waar Hans aan Froukje vraag of ze iets heeft gevonden. Daarna zegt Hans: want ik snap er eigenlijk niks van. Froukje antwoord: Ja, ik eigenlijk ook niet. Dat is verdacht. Dan zie je het beeldscherm weer en klikt Hans 0 in.
Bij de test in aflevering 3 zie je Hans de test maken rond minuut 43.41. Dan zegt hij: Mijn stem in de test gaat nog steeds naar meerdere mensen. Ik ga Froukje een beetje afschrijven....
Conclusie: In de 1ste aflevering vond Hans Froukje verdacht. In de test stemde hij dan ook op haar.
In de 2de aflevering vond Hans Froukje nog steeds verdacht. In de test stemde hij dan ook op haar.
Maar in aflevering 3 begint Hans Froukje een beetje af te schrijven. Hij heeft dus in de test zeker minder
vragen op Froukje gezet (misschien wel geen)
En wie gaat eruit in aflevering 3: Hans!
Hij heeft Froukje afgeschreven en misschien had hij dat maar beter niet kunnen doen (Froukje is de Mol?
?)